Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hmmm, selges ikke Antec P182 lenger i fargen sort, men kun i Hvit og "Gun Metal"? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 P182 har aldri blitt solgt i sort. Den sortfargen er "gun metal" Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 P182 har aldri blitt solgt i sort. Den sortfargen er "gun metal" Virkelig? Så Sindre Alexander har også lakkert kabinettet utenfor også? Utrolig dumt, likte ikke "Gun-Metal"-fargen Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 P182 har forøvrig aldri blitt solgt i hvit heller. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 P182 har forøvrig aldri blitt solgt i hvit heller. Nei, det var vel P180 som ble solgt i, ikke hvit, men sølv? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Stemmer. P180 er SØLV, ikke hvitt Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 P182 har aldri blitt solgt i sort. Den sortfargen er "gun metal" Virkelig? Så Sindre Alexander har også lakkert kabinettet utenfor også? Utrolig dumt, likte ikke "Gun-Metal"-fargen Stemmer, hele kabinettet er lakkert, både utvendig og innvendig. Stemmer. P180 er SØLV, ikke hvitt Stemmer, mitt var sølv. Nytt skjermkort og nye bilder: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Utrolig Nice! Er det Ati 4870 eller 4870X2? Men du burde bytte ut di stygge noctua Viftene Lenke til kommentar
techs Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Utrolig fett at skjermkortet og psu'en matcha ^^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Utrolig fett at skjermkortet og psu'en matcha ^^ Tror ikke det er tilfeldig heller akkurat. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvorfor er alle PCIslot metallbeskytterne (av mangel på bedre navn)? Lurer på om jeg skal reposte min, men vet ikke. Hakke gjort noe siden sist. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sannsynlig vis grunnet bedre gjennomkjøling. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg skal bygge ny pc i november og har sett meg ut dette kabinettet. Jeg har tenkt til å ta en full "paint job" på det, så bestiller det vel om ikke så altfor lenge så jeg får begynt. Har sett at noen har lakkert det sort, jeg bare lurer på hva slags lakk dere bruker, pluss hvor mange lag dere legger? Aldri gjort dette før Jeg har forøvrig ikke bestemt meg helt for hva jeg skal gjøre, men har tenkt en del på ulike motiver, skal evt. legge ut bilder her når jeg kommer igang! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 For de som er i tvil om farger: P182 serien: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor P182 - sølv P182B - gun metal sort P182 SE - speil / crome P180 serien: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor P180 - lyse sølv P180B - sort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Sindre, hjelp den kjølaren også for chipsetet? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg skal bygge ny pc i november og har sett meg ut dette kabinettet. Jeg har tenkt til å ta en full "paint job" på det, så bestiller det vel om ikke så altfor lenge så jeg får begynt. Har sett at noen har lakkert det sort, jeg bare lurer på hva slags lakk dere bruker, pluss hvor mange lag dere legger? Aldri gjort dette før Jeg har forøvrig ikke bestemt meg helt for hva jeg skal gjøre, men har tenkt en del på ulike motiver, skal evt. legge ut bilder her når jeg kommer igang! Hvor mange lag avhenger litt av hvor tykt du sprayer per overgang. Men typisk vil det holde med ca 3-5 lag. Syns også dette ser jævli nice ut! Vurderer nesten å lakke selv... Jeg tror de aller fleste bruker vanlig billiglakk du får på Europris etc. Halvklar sort i dette tilfelle, om jeg ikke tar helt feil? Har brukt slik lakk sjøl, og den funka fint. Brukte også grunning (grå aka "primer") for sikkerhets skyld. La det tørke på et varmt rom med lite støv og lite luftgjennomgang. Husk å fjerne eventuell maskeringsteip mens lakken enda er litt seig, men ikke for tidlig (da renner den) eller etter at den er helt tørr (da kan du få "flaking"). For mer "glans" og beskyttelse kan du spraye klarlakk til slutt Endret 30. august 2008 av TommyNator Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tusen takk Tommy! Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Utrolig Nice! Er det Ati 4870 eller 4870X2? Men du burde bytte ut di stygge noctua Viftene Er nok 4870X2 ja. Sindre, hjelp den kjølaren også for chipsetet? Tenker du på CPU-kjøleren eller RAM-kjøleren? Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Så det er RAM-kjøler det er! :!: Nørdvendig når man skal klokke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå