Cerv Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Passiv cpu-kjøler er det vel egentlig ingen som har? Joda, det er ikke noe problem... Forøvrig passiv PSU og skjermkort også.. Endret 15. august 2008 av Cerv Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Og hvordan temperaturer har du etter 40 min TUNG spilling på CPU og skjermkort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hm. Trur eg i første omgang droppar å sage i kabinettet, og heller har ei vifte på orginalplasseringa. Nokon forslag til kva for ein vei eg burde la vifta blåse? Mot harddiskane ("innover" i kabinettet), eller mot PSU? Det eg "fryktar" då er jo det at harddiskane ikkje får like god kjøling som dei ville fått hvis det hadde vore ei vifte foråt dei. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tja, om du absolutt ikke vil sage i kabinettet så ville jeg ha litt viften blåse på harddiskene tror jeg. Det er jo slike skiller mellom PSU/HDD og hovedkortet over. Så, så lenge den varme luften som blåser på hdd kommer ut foran der så går nok det fint. PSU har jo en egen vifte så. Uansett så er det ikke så "alvorlig" som det høres ut som å sage litt i kabinettet Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Og hvordan temperaturer har du etter 40 min TUNG spilling på CPU og skjermkort? Det er faktisk ikke noe problem, CPU'en har en TDP på 45W så det er ikke av den aller varmeste sorten i utgangspunktet. Men det er tyst som i graven... Det blir en naturlig varmekonveksjon, og den varme luften siger ut gjennom toppen av kassa og varmer føttene mine. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ja, har sett din pc før Cerv, og den er litt spesiell. Men skal man ha et oppsett som passer bra for gaming og tunge applikasjoner, med CPUer med TDP på nærmere 100, så blir det fort varmt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Skal si deg at det ikke bare hadde blitt varmt, men et helsikkes spennende prosjekt.. *tenke* Lenke til kommentar
Oslo_erik Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Passiv cpu-kjøler er det vel egentlig ingen som har? Joda, det er ikke noe problem... Forøvrig passiv PSU og skjermkort også.. Hvilket skjermkort er det du har? Så interessant ut med den kjøleløsningen... Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hvilket skjermkort er det du har? Så interessant ut med den kjøleløsningen... Det er et ATI HD2600PRO, kjøleløsningen er ettermontert. https://prisguiden.no/product.php?productId=27150 Endret 16. august 2008 av Cerv Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Her er slik jeg har gjort det (foreløpig). Inni, greit å ryddig uten at jeg har helt lagt sjelen i det. (ikke le av p-ata kabelen min ) Har skjært litt vekk av ristene. Ser lik ut men har langt bedre gjennomstrømning enn originalt. Slik har jeg kablet på bakveggen. Vurderer fjerne viften i front nederst og tette bedre, samt den på toppen som flere her har gjort. Nytt PSU og nye vifter er på vei (Nexus Real Silent 120mm + Zalman 850w) Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Mitt ser for tiden sånn ut: Håper det blir seende bra ut til slutt. Edit: Fiksa BBCode. Endret 17. august 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er spent på hvordan det kan bli seendes ut Sindre . Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mitt ser for tiden sånn ut: Håper det blir seende bra ut til slutt. Edit: Fiksa BBCode. Gleder meg til å se hvordan dette blir seende ut ja, blir resultatet bra, vurderer jeg å gjøre det samme selv Lenke til kommentar
techs Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ser rått ut men det er mye arbeid :/ Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det er jo mange som synes det er litt av moroa Skal se om jeg får lagt ut bilder av hvordan kabinettet mitt ser ut i løpet av de nærmeste dagene, ikke det at jeg har gjort noe veldig spesielt men. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Wow, nice lakk. Jeg er også spent å se hvordan den blir når den er ferdig Har nettopp utført en liten casemod selv, la inn gitter aka "mesh" i dørene foran. Det var veldig mye arbeid, men er fornøyd med resultatet. Planlegger å lakkere dørene, derfor er de pusset med sandpapir. Dette skyldes at jeg hadde en glipp med dremelen... Uansett, bilder under... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 tommyms: Fint arbeid! Et lite tips kunne være å lakke/farge de grå "grillene" sorte, så blir det ikke så stor kontrast i fargene. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Takk for tipset, det skal jeg definitivt vurdere kommer tilbake med nye bilder Soon™ Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Passer Scythe Mugen(Infinity) i p182? Dvs. er det god nok plass? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 En liten teaser: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå