Zandreu Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hva er de greiene på høyrekanten av døra? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hva er de greiene på høyrekanten av døra? Hull, luftinntak. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg prøver igjen jeg: Er det en cpu-kjøler til 775 som passer bedre enn andre i dette kabinettet med tanke på så stille kjøling som mulig? Hvilken vei bør vifta blåse hvis kjøleren ikke er passiv feks? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Et par innlegg med off-topic er blitt flyttet over til Hardware-kaféen. Dette er en tråd om Antec P182/P190-kabinett - ikke skjermkort, videoavspilling og denslags. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg prøver igjen jeg: Er det en cpu-kjøler til 775 som passer bedre enn andre i dette kabinettet med tanke på så stille kjøling som mulig? Hvilken vei bør vifta blåse hvis kjøleren ikke er passiv feks? Bakover. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg prøver igjen jeg: Er det en cpu-kjøler til 775 som passer bedre enn andre i dette kabinettet med tanke på så stille kjøling som mulig? Hvilken vei bør vifta blåse hvis kjøleren ikke er passiv feks? Jeg foreslår at du leser litt i tråden, for dette spørsmålet er stilt ganske mange ganger. Men stort sett så passer alt i dette kabinettet, selv har jeg en Scytje Ninja+ som er ca 13cm høy og da kan du bare regne. Jeg har god margin til døra for å si det sånn og kunne glatt klart 3-5cm ekstra på en kjøler. Men som sagt, se bakover i tråden, søk gjerne og du vil også få bilder av kabinettet våre som kanskje kan gi deg tips og inspirasjon. Lykke til Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg prøver igjen jeg: Er det en cpu-kjøler til 775 som passer bedre enn andre i dette kabinettet med tanke på så stille kjøling som mulig? Hvilken vei bør vifta blåse hvis kjøleren ikke er passiv feks? Jeg foreslår at du leser litt i tråden, for dette spørsmålet er stilt ganske mange ganger. Men stort sett så passer alt i dette kabinettet, selv har jeg en Scytje Ninja+ som er ca 13cm høy og da kan du bare regne. Jeg har god margin til døra for å si det sånn og kunne glatt klart 3-5cm ekstra på en kjøler. Men som sagt, se bakover i tråden, søk gjerne og du vil også få bilder av kabinettet våre som kanskje kan gi deg tips og inspirasjon. Lykke til Ok, takk for svar! Har lest litt, men langt ifra alt. Har søkt litt også etter det store resultatet. Jeg ser litt mørkt på å lese 50 sider ++ for å få svar på noe så enkelt. Jeg skal se an Ninja+ og søke litt mer Det var ikke meningen å mase på dere, selv om jeg gjorde det Jeg trodde på nissen en stund og håpte på at dere hadde diskutert dere fram til hva som gir best resultat på kjøling/støy-målingene. Kan være jeg leser litt mer i tråden av ren interesse når pc-kjøpet nærmer seg om kort tid Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 TRUE er den beste kjøleren. Den kommer uten vifte, så vær sikker på at du kjøper en vifte i tillegg. Når det kommer til hvilken vifte, kan ikke jeg hjelpe deg, men det ligger ikke så altfor langt tilbake i tråden (side 60 - 80 kanskje). Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ok, takk! Den skal sjekkes ut Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg anbefaler Zerotherm Nirvana på det varmeste. Den kommer med vifte og er på den måten en del billigere enn True sin, og den kjøler nesten like bra. Les tester! Jeg bestilte min fra siden jeg lenket til. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 wootwoot, p182 på vei i posten. Har venta i ukesvis nå. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg anbefaler Zerotherm Nirvana på det varmeste. Den kommer med vifte og er på den måten en del billigere enn True sin, og den kjøler nesten like bra. Les tester! Jeg bestilte min fra siden jeg lenket til. Så veldig intr ut, spenstig utforming. TRUE kjøleren fremstår som et meget solid valg og for ca 400,- får man i dag ganske mange gode kjølere, og det skiller ofte bare et grad eller to fra dem også. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det som er med TRUE kjøleren, er vel at den koster 500,- fordi man må kjøpe vifte ved siden av. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 trenger en stille CPU kjøler for et AM2 hovedkort. Helst ikke en som veier 10kg. Bør også kunne kjøle noen lunde godt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Pliz ta dette kjøler greiene i en annen tråd, her skal det snakkes om Kabinettene og ikke om hvilke kjølere som kjøler best. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kan man fjerne den døren på Antec P182? Den er egentlig veldig i veien for meg, og har heller ikke behov for å låse døren. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du kan jo bøye den helt bak så den ligger helt inntil siden på kabinettet. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja, men den er jo der enda, ogda er den kanten på døren i veien. Er ikke et kjempe-problem, men kan kanskje være litt kjekt å fjerne den. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Går helt fint å fjerne døren. Åpne den, dytt den litt ned, mens du drar ut oppe. Tatt den av flere ganger selv Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kjøper ikke P182 for å ta av døren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå