Rolf Rolfsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) linje: get/upc fra kabelmodem til ps3 nettverks inngang ikke router eller noe annet. prøver å opprette ipaddresse, dns og alt annet automatisk med "Easy" connection på ps3, funker ikke! mulig det er noe jeg ikke får med meg.. noen andre som har problemer? Endret 25. mars 2007 av horrorolf Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Get har en tendens til å "huske" mac adressen til siste oppkoblede enhet. Forsøk å koble ut strømmen på modemet et minutt eller så... Lenke til kommentar
Rolf Rolfsen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 takk for svar, jeg har lagt merke til at det har vært problemer med å koble meg til andre ting med denne linja før. jeg skal prøve å koble ut strømmen til modemet. Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg går ut i fra at det funka? EDIT: w00t.. klo0kka ekke stilt her nei trodde det var 1 time seinere Endret 25. mars 2007 av D-ViouS Lenke til kommentar
Rolf Rolfsen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 ja det funka, har lasta ned og stått i. takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Tilleggsspørsmål. Hva betyr Nat2 og Nat3 på PSN sin "test connection" På 360 er jeg vant til Strict, Moderate og Open. Men jeg vet ikke hva som er "best" av Nat2 og Nat3. Har fått begge. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 er hvordan type tilkobling du har. hvis du har en firewall/router og ikke kommer på net med PS3 må du passe på at disse portene er åpne for PS3n TCP 80, 443 5223, 53 og UDP 53 da burde den klare og komme seg på Playstation Network vertfall Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har så langt funnet ut at Nat type 2 er bedre enn Nat type 3. Men er det mulig å oppnå Nat Type 1 eller 0? På 360-en min har jeg nemlig Nat = Open, og med samme settings på PS3 får jeg Nat Type 2. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 i NAT (Network Address translation) så tor jeg det finnes 4 foksjellige typer... om PS3 støtter alle vet jeg ikke. altså ville jeg tro at NAT type bare refererer til en spesifikk type NAT for eks Static NAT som er mest kjent. På det lille nettverket en har hjemme så vil man ikke kunne klare og merke forskjell fra en til en annen. Med mindre man sitter på et stort bedrifts nettverk så er ikke dette noe du trenger og tenke på så lenge internet fungerer på PS3n din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå