Gå til innhold

Når kommer LG prada telefonen?

Anbefalte innlegg

Hei! Lg Prada selges på expansys.no for 4000kr pluss moms og frakt. De har i skrivende stund 6 stykker på lager.

I Norge er veiledende pris 6000 kr. Telekiosken, mobildata og expert kommer til å selge den. Den er ventet inn første uka i juni, men hvem vet.

Ser at yatack selger den for 6495, men tviler på at de får første sendingen av Pradaen.

Som jeg har forstått det så er EU modellen lik for alle EU land, slik at en Prada Kjøpt i feks England har T9 ordbok på norsk.

Endret av yoho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at yatack selger den for 6495, men tviler på at de får første sendingen av Pradaen.

Som jeg har forstått det så er EU modellen lik for alle EU land, slik at en Prada Kjøpt i feks England har T9 ordbok på norsk.

8683460[/snapback]

Etter det personen fra LG sa til meg får ikke yatack tak i denne. (hvis de ikke importerer noen fra utenlandske leverandører/butikker)

Den som selges i Norge har en nordisk språkpakke, det mangler de som kjøpes f.eks. i England.

Lenke til kommentar

8683460[/snapback]

Etter det personen fra LG sa til meg får ikke yatack tak i denne. (hvis de ikke importerer noen fra utenlandske leverandører/butikker)

Den som selges i Norge har en nordisk språkpakke, det mangler de som kjøpes f.eks. i England.

8683811[/snapback]

Jeg mener folk som har kjøpt Pradaen fra utlandet har rapportert om norsk T9 ordbok. Se side 2 på denne tråden

Jeg har også snakket med LG norge angående hvilke butikker som får den.

Endret av yoho
Lenke til kommentar
Jeg mener norske menyer... T9 kan godt hende er på norsk.

8683958[/snapback]

Høres rart ut å ha T9 på norsk og ikke meny... side 2 på denne tråden så skrives det at alt står på norsk på en tlf kjøpt fra expansys

Endret av yoho
Lenke til kommentar
når kommer denne telefonen i butikkene?? noen som har hørt dato?? og hvilke butikker, og pris??

8686590[/snapback]

yoho skrev dette på toppen av siden:

I Norge er veiledende pris 6000 kr. Telekiosken, mobildata og expert kommer til å selge den. Den er ventet inn første uka i juni, men hvem vet.
Lenke til kommentar

Var innom Telebutikken isted og spurte etter Pradaen. De selger den for 8000!! De venter den i midten av juni. Han mente veiledende pris hadde steget. Telebutikken er kjent for å være dyre så satser på at den koster 1500-2000 mindre andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg har ingenting imot å punge ut en formue for klærne mine, da får jeg i det minste kvalitet. 8000 for en gimmick telefon som man har stemplet prada på, uaktuelt

Lenke til kommentar
Jeg har ingenting imot å punge ut en formue for klærne mine, da får jeg i det minste kvalitet. 8000 for en gimmick telefon som man har stemplet prada på, uaktuelt

8692480[/snapback]

Går ut i fra at du har testet denne telefonen da og funnet ut at den ikke er gjennomført og oser luksus som noen andre telefoner i den prisklassen? 8000 er jo selfølgelig alt for drøyt da men det er jo ikke den prisen som kommer til å være aktuell heller. Selges jo til 5400 inkl. alt på expansys. Og det er den verdt for meg. Jeg er ikke intresert i en stor plastikk klump så kan gjøre alt pluss litt til som jeg ikke har brukt for og i tillegg har slark og plastikk følelse. men det er jo hver sin smak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Etter min mening er den ikke like gjennomført som f.eks Noka 8800.

Har uheldigvis ikke testet touch funksjonen godt nok, noe som strengt tatt er det viktigste med telefonen

Lenke til kommentar

Har uheldigvis ikke testet touch funksjonen godt nok, noe som strengt tatt er det viktigste med telefonen

8695061[/snapback]

Helt enig!

Kvalitetsfølelsen på 8800 er noe helt annet enn Prada'en... den har et stilig grensesnitt og et stilig design, men de har ikke spart på plasten akkurat.

Lenke til kommentar

8695061[/snapback]

Helt enig!

Kvalitetsfølelsen på 8800 er noe helt annet enn Prada'en... den har et stilig grensesnitt og et stilig design, men de har ikke spart på plasten akkurat.

8695104[/snapback]

Hvordan vet du det ? Har du testet PRADA?

Ikke misforstå, jeg syntes 6500,- for Prada er alt for mye. Men 8800 kostet 7000,- da den kom. Spesifikasjonsmessig suger Nokia 8800 maks i forhold til pris. 0.8 MP kamera, 208 x208 skjerm, ikke minnekort, MONO headsett, ELENDIG batteri m.m.

Mellom de er valget enkelt. Prada kan man kjøpe for rundt 5000 uansett på diverse nettbutikker som expansys, plemix m. fler

Lenke til kommentar

Er helt enig i at 8800 er mye mer solid og eksklusiv men...

Billigste 8800 sirocco er ca 7200 og billigste prada er 5400 som jeg har sett. Så nesten 2000 spenn gjør at disse ikke kan sammenlignes. Hadde sikkert fått alt i metall på pradaen og for 2000 til. Men når det gjelder funksjoner så er praden overlegen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...