JackBauer2 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 What Mobile har vurdert Prada-mobilen og testen er gjengitt på The Suns's nettsider. The Sun er som kjent(?) Englands største avis, også på nettet.De er svært begeistret. Karakteren er 4 av 5 mulige. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Til dere som har denne mobilen, hvordan hørtes ringetonene og meldingslydene ut? Er det noe "Prada"-aktig over dem, eller ganske standard LG? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Til dere som kanskje har misforstått på bakgrunn av de siste bildene i denne tråden, LG Prada er IKKE en Pimp-mobile. Lenke til kommentar
Stieri Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er dette en typisk jente-telefon? Eller passer den for alle.. Veldig lyst på den selv. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Scient Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Håper for alt i verden at du ikke er ansatt i elkjøp siden du går ut med inn-prisene deres... Venter nok en solid smikk over lanken du da.... 8543914[/snapback] Nei, bare hørt det av en kamerat, men som du sier så tror jeg ikke prisene er reelle siden de fleste jeg har snakket med mener den kommer på rundt 5000,- uten abonement:( Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Prada'en vil ikke bli tilgjengelig hos alle og de som får lov til å selge den får neppe lov til å selge den så rimelig de vil uten godkjenning... Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen ide om hvilke kjeder det er som får selge den ? Telekiosken, telebutikken, spaceworld, expert, lefdal elkjøp? Dersom de ønsker å holde prisen høyt spørs det vel om ikke det er bare mobildata som får den *knis* hahaha.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Flere kjeder som har vært i forhandlinger. Er ikke helt sikker på hvilke som vil føre den, fikk kun noen antydninger fra våres kontaktperson i LG sist... Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Forhåndssalget er igang! YaTack forhåndsselger LG Prada for 4990,- Forventes inn i Juni! http://www.yatack.no/product?product_id=11...ideproduktklikk MVH Tobias Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Prada vil bli tilgjengelig hos Kjedehuset (MobilData, Telekiosken og Nordialog) og en Netcom kjede. Det vil kun bli levert 400 til Norge i første omgang og de blir fordelt mellom Telefast og Dangaard i slutten av mai.. Prisen vil antagelig bli rundt 6000 u/abo. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hmm... trodde ikke det ble slik at Yatack og Komplett får tak i denne jeg? Importerer de den selv da? Lenke til kommentar
sveinbein Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 72 timer standby 8619738[/snapback] Tror ikke det er helt reelt. Hvor har du lest dette? Min holder ca i 3 dager til vanlig bruk. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Cnet.com gir Prada 7.7 av 10 mulige her. Jeg har sikkert lest et dusin tester av denne mobilen og dette er den FØRSTE som sier noe om videokamera-kvaliteten! Og den er - elendig. Takk for meg, LG, det var hyggelig så lenge det varte. Endret 16. mai 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
Miir Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 ingen som har hørt no mer om når mobilen vil komme ut i norge? Ser at det står mai og 2. kvartal flere steder, men noen som har ca. dato? Har venta så lenge nå at jeg er fristet til å bestille en fra ebay...eller eventuelt kjøpe u600 mens jeg venter... Trenger virkelig en ny mobil nå Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Telefonen kommer i slutten av mai. Det blir et veeeldig begrenset antall, som andre her har skrevet. Butikken der jeg jobber får hele 10 stykker... :-) -snubbel Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Skjønner ikke. PRADA skulle jo ha bra video muligheter!? Da tror jeg at jeg må stå over og heller vente på RAZR2. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hva som er så bra med denne telefonen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Vel, personlig så var det det digge designet og touch interfacet som var interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå