Gå til innhold

Når kommer LG prada telefonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper for alt i verden at du ikke er ansatt i elkjøp siden du går ut med inn-prisene deres... Venter nok en solid smikk over lanken du da....

8543914[/snapback]

Nei, bare hørt det av en kamerat, men som du sier så tror jeg ikke prisene er reelle siden de fleste jeg har snakket med mener den kommer på rundt 5000,- uten abonement:(

Lenke til kommentar

Noen ide om hvilke kjeder det er som får selge den ?

Telekiosken, telebutikken, spaceworld, expert, lefdal elkjøp?

Dersom de ønsker å holde prisen høyt spørs det vel om ikke det er bare mobildata som får den *knis* hahaha....

Lenke til kommentar

Prada vil bli tilgjengelig hos Kjedehuset (MobilData, Telekiosken og Nordialog) og en Netcom kjede. Det vil kun bli levert 400 til Norge i første omgang og de blir fordelt mellom Telefast og Dangaard i slutten av mai.. Prisen vil antagelig bli rundt 6000 u/abo.

Lenke til kommentar

Cnet.com gir Prada 7.7 av 10 mulige her.

Jeg har sikkert lest et dusin tester av denne mobilen og dette er den FØRSTE som sier noe om videokamera-kvaliteten!

Og den er - elendig. :thumbdown:

Takk for meg, LG, det var hyggelig så lenge det varte. :blush:

32316442-2-300-overview-1.gif

32316442-2-300-palm-2.gif

32316442-2-300-button-3.gif

32316442-2-300-purse-4.gif

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

ingen som har hørt no mer om når mobilen vil komme ut i norge? Ser at det står mai og 2. kvartal flere steder, men noen som har ca. dato?

Har venta så lenge nå at jeg er fristet til å bestille en fra ebay...eller eventuelt kjøpe u600 mens jeg venter...

Trenger virkelig en ny mobil nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...