Gå til innhold

Når kommer LG prada telefonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, jeg var hos Lefdal på Alnabru i går, og de sa de skulle få inn Prada'n, men han gikk inn å sjekket hos importøren deres, altså ikke hos elkjøp/lefdal, men de som tar inn Prada til Norge. Der stod det heller ingenting om den, altså den var ikke registrert der.. Han mente nok det ville gå utpå sommeren før den kom i salg.. Jeg kjøpte en Shine i mellomtiden :p Fin den og.. Han snakket om en pris på rundt 4500,-

Lenke til kommentar

Basert på salg i utlandet eller ?

Det ville overraske meg om denne er ment som en storselger, teknologimessig og utseendemessig og ikke minst når man vet hvem som står bak denne så er vel ikke meninga at denne skal selges på Europris hvis noen tar poenget her.

Jeg skal uansett ikke ha den, venter heller på testene av iPhone når den kommer.

Prada er allerede definert som en flopp.

Ikke bra for LG...

8527311[/snapback]

Lenke til kommentar
Datoen er fra leverandør og prisen er regnet ut ifra innprisen som står der :-)

8526902[/snapback]

Hvilken leverandør er det?

Jeg trodde ikke den ble tatt inn til leverandører, men at kun enkelte kjeder/butikker fikk tilgang på den.

Lenke til kommentar
Prada er allerede definert som en flopp.

Ikke bra for LG...

8527311[/snapback]

Hmm, den er definert som en flopp ja. Husker en venn av meg insisterte på at WAP var erklært som flopp og dødt og da var det over og ut. Slo kanskje ikke ann som de håpet, men brukes fortsatt i dag.

Og hvem definerer om telefonen er en flopp eller ikke? Den har lang tid på markedet igjen, den kan fortsatt bli en trend, den kan synke i pris, komme i nye fargevarianter osv.. Me får sjåå..

Lenke til kommentar
Hvilken leverandør er det?

Jeg trodde ikke den ble tatt inn til leverandører, men at kun enkelte kjeder/butikker fikk tilgang på den.

8528943[/snapback]

Vel, den ligger under "Kampanjevarer kjeder" hos Telefast, så det kan sikkert stemme det ;)

Lenke til kommentar

I forhold til pris:

Hva utsalgsprisen blir vet jeg ikke, men skal jeg tippe så havner den på rundt 4000-4500 ish uten abo. Kanskje butikker i hovedsak planlegger å selge den dyrere, men konkurransen vill fort sørge for at den faller til en pris på rundt 4000 dersom det blir en populær telefon.

EDIT: Telefonen skal være i butikken rundt slutten av mai, med mindre det oppstår "komplikasjoner"

Endret av Scient
Lenke til kommentar

Noe sier meg at den prisen ikke er reell, greit nok at Elkjøp kanskje har litt bedre avtaler siden de kjøper inn for mange, men så stor forskjell tviler jeg sterkt på at det er. Jeg skal ikke gå ut med noen innpris her men den som ble oppgitt av scient er langt under prisen andre kjeder får, og jeg tviler litt på at prada/lg er så glade i å gi sånne rabatter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...