Gå til innhold

Når kommer LG prada telefonen?

Anbefalte innlegg

sveinbein, har du sett noe menyvalg for software upgrade OTA ? (over-the-air).

Altså at man bare kan oppgradere via telefonen sin EDGE forbindelse.

Og fungerer Opera Mini på den ?

Og om det er noen andre som vet, selvfølgelig da er det bare å svare :)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg lest en hel haug av tester på denne telefonen av personer som har skaffet den. Det virker som den generelle holdningen til telefonen er veldig positiv, og at de fleste som har prøvd den har blitt imponert i henhold til telefonens touch-funksjon, sms skriving, osv.

Endret av Scient
Lenke til kommentar
Jeg har fått beskjed om at vi får inn denne telefonen i slutten av mai til en pris på rundt 2900,-

Det betyr at den antagelig kommer til å ligge på rundt 3500,- eller noe lignende, og ikke 5000,- som mange har antydet. Snakket med en kundekonsulent i LG gjennom forhandlerlinjen som ga meg prisen oppgitt i euro.

Forøvrig har jeg lest en hel haug av tester på denne telefonen av personer som har skaffet den. Det virker som den generelle holdningen til telefonen er veldig positiv, og at de fleste som har prøvd den har blitt imponert i henhold til telefonens touch-funksjon, sms skriving, osv.

8399496[/snapback]

Hei

har du noen linker til tester/artikkler om denne tlf?

:innocent:

Lenke til kommentar
Jeg har fått beskjed om at vi får inn denne telefonen i slutten av mai til en pris på rundt 2900,-

Det betyr at den antagelig kommer til å ligge på rundt 3500,- eller noe lignende, og ikke 5000,- som mange har antydet. Snakket med en kundekonsulent i LG gjennom forhandlerlinjen som ga meg prisen oppgitt i euro.

Forøvrig har jeg lest en hel haug av tester på denne telefonen av personer som har skaffet den. Det virker som den generelle holdningen til telefonen er veldig positiv, og at de fleste som har prøvd den har blitt imponert i henhold til telefonens touch-funksjon, sms skriving, osv.

8399496[/snapback]

Og den prisen er inklusive mva?

Til dere som har/får PRADA

kAN DERE LAGE EN MINI TEST MED NOEN PRØVE BILDER

DETTE HADDE VÆRT KJEMPE FINT

:dribble:  :dribble:  :dribble: .

8398106[/snapback]

Jeg kan hvertfall gjøre det jeg, selv om det er noen her som allerede har den.

8399496[/snapback]

Hei

har du noen linker til tester/artikkler om denne tlf?

:innocent:

8399790[/snapback]

http://www.reghardware.co.uk/2007/03/26/re...lg_prada_ke850/

http://reviews.cnet.co.uk/mobiles/0,39030106,49288331,00.htm

http://www.engadget.com/2007/04/02/video-l...ce-walkthrough/

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

8399496[/snapback]

Jeg håper for gudsskyld at den ikke blir så billig. Da seller jeg min "pronto".

Hvis den blir så billig blir den automatisk atter en trashy ""Design telefon"". Serene wannabe.

Lenke til kommentar

I England ligger den på rundt 400£ uten abb har jeg lest på howardforums.. Det er ca 4756,-. Og England har kun 17% mva, vi har 25%. Men det kan jo hende den går ned i pris til den kommer hit, hva vet jeg..

En ting som forresten var litt skuffende var at de har brukt plastikk rundt den på sidene, der det ser ut som metall. I en telefon som skal være eksklusiv virker det litt dumt :(

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

8399496[/snapback]

Jeg håper for gudsskyld at den ikke blir så billig. Da seller jeg min "pronto".

Hvis den blir så billig blir den automatisk atter en trashy ""Design telefon"". Serene wannabe.

8401828[/snapback]

:yes: Helt enig!

Jeg tror heller ikke at den kommer til å koste 3500,- uten abo i Norge.

nAz-guL :green:

Lenke til kommentar

-Hvordan er videokameraet? Det virker veldig bra og har god lyd. Dersom noen forteller meg hvordan legge en filmsnutt inn på forumet skal jeg legge ut en ;)

-Hvordan er det å skrive SMS på den? Har hatt den en uke nå og har vendt meg til tuch skjermen så det går veldig fint å skrive melding. men dersom du er en som skriver mye og lange meldinger og gjerne litt fort vil den kanskje irritere deg litt. Det går ikkje ann å skrive så fort på denne som vanlige telefoner med taster.

Hvordan er lydkvaliteten? Lydkvaliteten på høyttaleren er omtrent som min gamle w800. Under noen telefonsamtaler har det hent at lydnivået har variert litt. Noen andre her som har opplevd dette?

Ellers en fantastisk telefon. Har tatt meg litt tid å finne ut av alt ettersom bruksanvisningen kun er på fransk men har fått god hjelp på howardforums.com

Lenke til kommentar
-Hvordan er videokameraet? Det virker veldig bra og har god lyd. Dersom noen forteller meg hvordan legge en filmsnutt inn på forumet skal jeg legge ut en  ;)

-Hvordan er det å skrive SMS på den? Har hatt den en uke nå og har vendt meg til tuch skjermen så det går veldig fint å skrive melding. men dersom du er en som skriver mye og lange meldinger og gjerne litt fort vil den kanskje irritere deg litt. Det går ikkje ann å skrive så fort på denne som vanlige telefoner med taster.

Hvordan er lydkvaliteten? Lydkvaliteten på høyttaleren er omtrent som min gamle w800. Under noen telefonsamtaler har det hent at lydnivået har variert litt. Noen andre her som har opplevd dette?

Ellers en fantastisk telefon. Har tatt meg litt tid å finne ut av alt ettersom bruksanvisningen kun er på fransk men har fått god hjelp på howardforums.com

8416614[/snapback]

Hei

Kan du legge ut noen bilder tatt med den?

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om den kan synke med outlook men det følger med et eget kalenderprogram til pcen som mobilen kan synkes med.

Dersom det er noen som kan si hvordan jeg legger ut bilder og film på forumet kan jeg gjerne legge noe ut.

( :blush: <--- forum noob)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på om den kan synke med outlook men det følger med et eget kalenderprogram til pcen som mobilen kan synkes med.

Dersom det er noen som kan si hvordan jeg legger ut bilder og film på forumet kan jeg gjerne legge noe ut.

( :blush:  <--- forum noob)

8421256[/snapback]

Hei det er bare å velge REPLY og velge "filvedlegg"

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...