Gå til innhold

Når kommer LG prada telefonen?

Anbefalte innlegg

Også mulig man må betale toll i tillegg til MVA og tollbehandlingen, det må nemlig jeg nesten hver gang jeg handler fra utlandet. :/

8306945[/snapback]

Den tanken slo meg også! Noen som vet hvor mye det ligger på?

8307157[/snapback]

Det er ikke toll på slike varer.

8308569[/snapback]

SÅ bra. Da tror jeg kanskje jeg bestiller tlf til Sverige, der er det ikke tollbehandling på varer fra USA vet jeg og veldig høy tollgrense på varer fra andre Europeiske land. :D I hvertfall så har jeg sluppet dette på klær og dvd/cd'er...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Varorna sänds från UK. Moms (mva) tillkommer. Betalas kontant vid lev.

Fra expansys.no sin hjelpeside, ikke ta seieren på forskudd.

Du slipper sikker å vente så lenge da, siden det sendes med DHL, som har egen fortolling på leveransene sine. Men jeg ville ikke bli overrasket over 1000 i tillegg.

Lenke til kommentar

Min er sendt fra england i dag så jeg får den nok på tirsdag eller onsdag. Håper jo det er Norsk T9 ordbok på den, står jo at det er EU versjon så kanskje den har dansk ordbok. Skal poste en melding så snart jeg har fått den.

Lenke til kommentar
Min er sendt fra england i dag så jeg får den nok på tirsdag eller onsdag. Håper jo det er Norsk T9 ordbok på den, står jo at det er EU versjon så kanskje den har dansk ordbok. Skal poste en melding så snart jeg har fått den.

8319582[/snapback]

Jeg sendte de mail og spurte. Fikk beskjed at den var kjøpt i EU og ikke hadde Norsk tegnstøtte, desverre. Altså ikke æ, ø og å.

Endret av angellwax
Lenke til kommentar

Denne telefonen skal jeg bare ha. rått design og helt greit brukervennlig!

Pr.dags dato har jeg Bang&Olufsen Serene som primær telefon, jeg tror nok ikke jeg vil selge den når jeg kjøpre Prada´en. Serene er trossalt i mine øyne verdens beste telefon :-)

Hvor kan jeg få tak i prada´en først?

Jeg har funnet noen på ebay, men litt skeptisk med tanke på svindel. Og jeg har sett på expansys.no, er det noen fler steder jeg burde sjekke innom?

Kan noen som har kjøpt den fortelle litt om hvor de kjøpte den og hvor mye de betalte for den? :-)

Lenke til kommentar

Kjøpte min fra expansys. der koste den ca 4300 pluss moms. De selger den på pixmania også. Følger med på dhl sporing nå og ser at den er bare en time unna :D Gleder meg som en unge hehe.

Skal sende en kjapp beskrivelse så snart jeg har fått lekt med den i noen timer.

Edit: Argh sitter i tollen og den kommer sikkert ikkje ut før i morgen :(

Endret av sveinbein
Lenke til kommentar

Hei Sveinbein:)

Hører at du snart får en Prada telefon på døra, så lurte på om du kunne skrivet litt om spesifikasjoner og sånt når du får telefonen. Det som er litt avgjørende for meg og om jeg evt. kommer til å kjøpe denne telefonen er kvaliteten på kalenderfunksjonen og meldinger (inntasting etc.). Veldig takknemlig om du kunne lagt ut litt om disse tingene :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått mobben i mine drømmer :D

Første intrykket er veldig bra. Det som overasket meg mest var at alt sto på norsk og det var tom. T9 ordbok.

Det var kun Fransk bruksanvisning med men det gjør ingeting for den var så enkel og oversiktig alikevel.

Jeg merker at navigering telefonboka var litt problematisk men det er nok bare en tilvending med tuch skjermen som skal til.

Still gjerne spørsmål dersom dere lurer på noe om denne fantastiske mobilen. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått mobben i mine drømmer  :D

Første intrykket er veldig bra. Det som overasket meg mest var at alt sto på norsk og det var tom. T9 ordbok.

Det var kun Fransk bruksanvisning med men det gjør ingeting for den var så enkel og oversiktig alikevel.

Jeg merker at navigering telefonboka var litt problematisk men det er nok bare en tilvending med tuch skjermen som skal til.

Still gjerne spørsmål dersom dere lurer på noe om denne fantastiske mobilen.  :)

8360091[/snapback]

endelig pris, med toll, mva. osv?

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått mobben i mine drømmer  :D

Still gjerne spørsmål dersom dere lurer på noe om denne fantastiske mobilen.  :)

8360091[/snapback]

Hei

Hvordan er kalenderen? Kan den synke med outlook?

Lenke til kommentar
Fra Expansys sant ? Merkelig, de sa den ikke hadde Norsk T9.. Jaja, bra for deg da :D

8365946[/snapback]

Ja handlet den på expansys. Og ja veldig bra for meg. Tror faktisk fort jeg hadde ringt istedet for å sende en melding uten T9. Det er ikke så lett å skrive på tuch screen som knapper.

Outlook synk med kalender har jeg ikke funnet ut av og heller ikkje lagt så mye tid i heller. (Har ikke sååå mangen avtaler å holde styr på :) )

Når det gjelder videokameraet virker respons og funksjoner ok. Har ikke hatt tid til å forske dette mer ut men jeg kan jo legge ut en filmsnutt til helgen når jeg har tid dersom det er av interesse.

Lenke til kommentar
Fra Expansys sant ? Merkelig, de sa den ikke hadde Norsk T9.. Jaja, bra for deg da :D

8365946[/snapback]

Ja handlet den på expansys. Og ja veldig bra for meg. Tror faktisk fort jeg hadde ringt istedet for å sende en melding uten T9. Det er ikke så lett å skrive på tuch screen som knapper.

Outlook synk med kalender har jeg ikke funnet ut av og heller ikkje lagt så mye tid i heller. (Har ikke sååå mangen avtaler å holde styr på :) )

Når det gjelder videokameraet virker respons og funksjoner ok. Har ikke hatt tid til å forske dette mer ut men jeg kan jo legge ut en filmsnutt til helgen når jeg har tid dersom det er av interesse.

8366944[/snapback]

Hei

Kan du poste noen bilder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...