STURM Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Kjøpte en sony nw-ms10 i japan, kom hjem og til min "store" overaskelse var det bare japansk språk på cd'n som fulgte med, og ettersom jeg ikke leser "kråkefot" så har jeg et problem. Denne skulle være en gave til min lillesøster, og jeg sitter her uten prg.vare som funker. Noen som kunne være så greie å gi meg en kopi av OpenMg Jukebox slik at jeg kan få den til?? Det ligger bare oppdateringer på sony sine sider. [email protected] Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 19:30, skrev STURM:Kjøpte en sony nw-ms10 i japan, kom hjem og til min "store" overaskelse var det bare japansk språk på cd'n som fulgte med, og ettersom jeg ikke leser "kråkefot" så har jeg et problem.Denne skulle være en gave til min lillesøster, og jeg sitter her uten prg.vare som funker. Noen som kunne være så greie å gi meg en kopi av OpenMg Jukebox slik at jeg kan få den til??Det ligger bare oppdateringer på sony sine sider.[email protected] Uff... Nå har du driti på draget! Får bare håpe det ordner seg. Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Sikker på at du ikke finner den her: (evt kan bruke denne) http://www.musiclub.sonystyle.com/supportd...=21&deviceId=43 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå