Killer_DT Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Jeg kjøpte nylig en ny tbird-1400/200 til mitt asusA7V, og etter endel problemer fikk ejg den til å funke. MEN DivX komprimering som var hele meningen med Cpu'en har like høy fps som den forrige duron700@900, 10-14fps. Og det er litt lavt. Jeg har installert alle drivere som Via437, win2kSP2 osv Scoren i cpumark er det ikke noe gale med den er på 119p. Også i sisoftsandra er det bra nok score, alle målinger der er over en Pentium4 1,6. Så hva er gale? er det noen spesielle options jeg må forandre på i bios? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Hvilket program bruker du? Hvis du bruker Flask, så finnes det diverse plug-ins som er spesialisert på AMD og sånt. Har ikke prøvd det selv, da... Eller så kan du jo prøve et annet program. VirtualDub som jeg bruker (eller jeg bruker egentlig GKnot, som er en alt-i-ett-løsning som lar virtualdub gjøre kodingen) klarer over 25 fps på min tbird 1200@1650 (Abit KT7A hk). Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 det er virtual dub jeg bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå