MiSP Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg tenker på å aktivere POP i Gmail slik at jeg kan hente mail ned via et mailprogram. Jeg vil da normalt arkivere Gmail-kopien. Men Jeg vil gjerne slette mail som kommer fra diskusjon.no, ettersom disse naturlig nok ikke er noe å ta vare på. Altså: Arkivere nedlastede mails, slette nedlastede diskusjon.no-mails. Er det noen måte jeg kan automatisere dette på? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du kan gå i kontrollpanelet og velge at du ikke skal motta enkelte e-poster fra Diskusjon, eller sette opp et filter i Gmail om at den skal slette e-poster som kommer fra Diskusjon. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Du kan gå i kontrollpanelet og velge at du ikke skal motta enkelte e-poster fra Diskusjon, eller sette opp et filter i Gmail om at den skal slette e-poster som kommer fra Diskusjon. 8233615[/snapback] Men da får jeg jo dem heller ikke ned til epostklienten. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kan du ikkje berre setje opp eit filter i epostklienten som seier at alle epostar frå Diskusjon.no skal slettast/flyttast til papirkorga? Lasta ned vert dei, men i innboksen havner dei ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå