_Furien_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Tenkte jeg skulle oppgradere PCen litt, men tenkte at jeg skulle høre om det var noe hjelp å få her på forumet først. Har en P3 600E "Coppermine" 256MB PC100 GF2MX 400 64MB Det som da var tanken var å kjøpe Ram soms støtter PC133, klokke PCen til 800 mHz, og kjøpe et GF4 TI4200. Lurer på om jeg i det hele tatt kommer til å merke forskjell fra det gamle opsettet mitt. Burde jeg kutte ut ny RAM, kjøpe annet skjermkort? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Du vil merke stor forskjell hvis du spiller en del med det nye skjermkortet hvertfall! Men vurder heller å kjøpe 256MB PC100 RAM ekstra, i stedet for å bytte ut det du har med PC133, tror ikke det er så altfor mye å hente på det Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Kjøp ny maskin . finale Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 19:34, skrev Admin'c:Kjøp ny maskin . finale Det hadde han sikkert gjort hvis han følte for det! Vi vet jo ikke engang hva han bruker PC'en til! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det hadde kanskje gjort seg med en ny maskin ja. Med det utstyret du har i dag så vil et eller annet uansett være ei flaskehals. Kjøper du ny GPU så vil cpu'en være for treig til at du vil ta nytte av det. Og samme omvendt. Og anngående ram så er den så treig type ram du har at du burde ha hatt et kort med ddr-ram. Så det rådet om ny maskin hadde kanskje hjelpet ja. B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå