goodygoody Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har et stort SIM kort fra tidenes morgen. Er det på tide å skifte dette ut? N95 og UMTS telefoner forøvrig, har støtte for USIM, er dette noe jeg må ha for at alt skal funke? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du vil oppnå to ting ved å skifte SIM-kort: 1. 3G/UMTS vil fungere (hvis du har en telefon som støtter dette) 2. Telefonen vil få bedre batteritid. Ja, nye kort bruker mindre strøm enn de gamle. -snubbel Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Takker! Da for jeg høre med Telenor om de kan sende meg et nytt SIM kort. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du kan bestille et nytt via mine sider. Med Telenor trenger du riktig nok ikke nytt simkort for å kunne bruke 3G, noe du derimot trenger med NetCom. NetCom har også en lei tendens til å ta betalt for dette. Viss du ønsker gratis simkort, bør du bestille via Telenors hjemmesider, og ikke via forhandler. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Om du har så gammelt SIM-kort hos NetCom som ikke støtter 3G, får man et nytt SIM-kort gratis fra NetCom. Husk bare å si at du regner med at det er gratis, så trekker de det fra fakturaen din Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Fikk epost fra Telenor til mårran idag (overraskende hvor raske de har blitt), og de sa at mitt SIM kort ikke støttet 3G fordi det var så gammelt (har 10-års jubileum i år, faktisk...). De sendte meg et nytt pronto, kostnadsfritt. Om jeg da får et USIM vites ikke. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fikk epost fra Telenor til mårran idag (overraskende hvor raske de har blitt), og de sa at mitt SIM kort ikke støttet 3G fordi det var så gammelt (har 10-års jubileum i år, faktisk...). De sendte meg et nytt pronto, kostnadsfritt. Om jeg da får et USIM vites ikke. 8245012[/snapback] Tror nok alle nye SIMkort som sendes ut i utganspunktet er USIM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå