hitokiri Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Grunnsteinen i blant annet Nokias smarttelefoner blir lansert i ny utgave. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dette høres bra ut. Mindre minnekrevende og bedre batterilevetid er noe jeg setter pris på. Men har ikke Nokia N93 optisk zoom? I såfall er ikke dette noe nytt i den nye versjonen. Et par bagateller: hvorfor skriver dere W950i uten i, men M600i med i? Og hvorfor skriver dere alltid UIQ med liten i? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vil det gå ann å opgradere f.eks min Nokia E61 med denne utgaven? Eller må man kjøpe ny mobil som kommer med denne oppgraderingen? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du må antaglig vis kjøpe ny mobiltelefon. Jeg har iallefall ikke hørt om at det går an å oppgradere før. Rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
stue Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 jasså ja... Nå føles jo N95 gammel og utdatert. Søren Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 får håpe det er mulig å oppdatere mobiler med den gamle Symbian vesjonen. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Men har ikke Nokia N93 optisk zoom? I såfall er ikke dette noe nytt i den nye versjonen. Det er sant. Det blir forbedret støtte for kamerafunksjoner generelt. Noen funksjoner er nye, mens andre, som optisk zoom, blir forbedret. Et par bagateller: hvorfor skriver dere W950i uten i, men M600i med i? Og hvorfor skriver dere alltid UIQ med liten i? 8231966[/snapback] W950 var en glipp. Hvorfor vi (jeg?) alltid skriver UIQ med liten i vet jeg egentlig ikke. Kanskje det har med at det er så populært å skrive liten i, som iPod og iRiver. UIQ skrives herved med stor I Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Flott. Jeg har sett at i prisguiden så står det UiQ også, så jeg begynte nesten å tro at det skulle skrives slik. Derfor jeg skrev"dere" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg