the-wiking Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 heisan! jeg er helt grønn og jeg tengte jeg skulle ha et nytt skjermkort. har fått en gammel p3 med 850mhz cpu og Hovedkort - ga-6wmm7 - rev 2.0 dette r en pakke pc. reiste lykkelig til byen og kjøpte et abit skjermkort på tilbud, når jeg kom hjem å skulle sette det i så finnes det ingen slotter som passer til kortet, det skjermkortet som er der fra før går rett på hovedkortet ser det ut som. har jeg noen mulighet å få ett bedre sjermkort uten å bytte hele hovedkortet. noen forslag?? må vel til byen i morgen å levere tilbake det nye snufs!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Du mangler nok agp inngang så du må kjøpe et pci kort... Agp, brun Pci, hvit Isa, Sort fargene på de ulike hullene å stappe expansjonskort i... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Du har antageligvis kjøpt ett AGP-kort, og du har sikkert ikke AGP-slot på hovedkortet ditt. AGP-slot er vanligvis brune PCI-slot er vanligvis hvite ISA-slot er vanligvis svarte (og lange) Så hvis du ikke har en AGP-slot på hovedkortet ditt må du enten ha nytt PCI-skjermkort eller nytt hovedkort PS! Hvis du har en/to veldig korte brune slot'er, så er dette CMR og ikke AGP Lenke til kommentar
the-wiking Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 har bare hvite innganger altså pci? så da får jeg grafikkort alika vel da hvis jeg bytter det i et annet? sånn er det når en ikke vet hva en har, takker for svarene :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå