gitarfreak Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Tenkte å kjøpe meg et ratt til Ps3, men har ikkje peiling på hvilke ratt som er best. Så eg lurte på ka eg burde kjøpe Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Om det er det råeste som gjelder så passer DETTE rimelig fint - Loitech G25. Ble bygd for PC og PS2, men funker selvfølgelig på PS3 også. Tviler på at det kommer noe nyere, bedre og mer dedikert på en god stund (forever?). Sååå bra er det! Er litt dyrt, men har man først en PS3 - hvorfor ikke også he en G25 Endret 25. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som vet hvordan det er å feste Logitech G25 Racing Wheel på Solberg Edition PlaySeat stolene? Tenker da på gir systemet. Det er jo ikke noe plass å feste denne? Må en ha bord i tillegg? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) man får kjøpt en del til å sette på siden av stolen https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...on&search=S%F8k Men vis du ikke har stol fra før, vil jeg anbefalle å kjøpe den nye versjonen til playseat.på den gamle utgaven passer ikke pedalene til g25 så godt, platen på den gamle er mye mindre en pedalene.mens på den nye utgaven passer pedalene til g25 Endret 25. mars 2007 av viul007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå