Boneraw Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 ja som emnetittelen sier.. kan paracet gjøre at man får vanskeligere for å få ereksjon!??.. hehe Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 mulig. kan jo komme litt ann på fra persjon til persjon. jeg har ikke opplevd det, men jeg runker bare når jeg føler for det og jeg tror(?) aldri jeg har runket mens jeg har hatt vondt i huet Lykke til med granskingen Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvorfor skulle den gjøre det? Den fjerner smerte, ikke følsomhet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Paracet er blodfortynnende, så nei, tvert imot. Men som med alt skal det brukes med måte, kaster du i deg smertestillende i hytt og pine lenge nok, er det vel flere ting enn potensen som forsvinner. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Men det kan jo være at den underliggende årsaken til hodepinen gjør det vanskeligere å få ereksjon. Er jo en grunn til at du har vondt i hodet. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Paracet er blodfortynnende, så nei, tvert imot. Men som med alt skal det brukes med måte, kaster du i deg smertestillende i hytt og pine lenge nok, er det vel flere ting enn potensen som forsvinner. 8232145[/snapback] Hvor har du det fra? Kilde? Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Paracet er blodfortynnende, så nei, tvert imot. Men som med alt skal det brukes med måte, kaster du i deg smertestillende i hytt og pine lenge nok, er det vel flere ting enn potensen som forsvinner. 8232145[/snapback] Hvor har du det fra? Kilde? 8244746[/snapback] stemmer det.. står på pakken at det blir færre hvite blodlegemer og blodplater.-.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Paracet er blodfortynnende, så nei, tvert imot. Men som med alt skal det brukes med måte, kaster du i deg smertestillende i hytt og pine lenge nok, er det vel flere ting enn potensen som forsvinner. 8232145[/snapback] Hvor har du det fra? Kilde? 8244746[/snapback] stemmer det.. står på pakken at det blir færre hvite blodlegemer og blodplater.-.. 8247769[/snapback] Hvite blodceller og blodplater utgjør jo kun en liten brøkdel av det totale blodvolum, de røde blodcellene dominerer utvilsomt. Så en liten til moderat reduksjon av levkocytter og trombocytter bør ikke ha noe å si i denne sammenhengen (Hvis du ikke har anemi, da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg