Nitrius Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Er mulig å ta backup via wifi, men da trenger en såkalt flashcart, altså slik at du kan kjøre homebrew og lignende på maskina. Ikke akkurat noe brukervennligmåte å gjøre det på, men sist jeg sjekket var det eneste måte. Her er en guide som forklarer hvordan: http://konsollguiden.no/index.php/ds-guider/Ta-backup-av-dine-Nintendo-DS-spill-og-savegames-over-Wi-Fi.html dog om den er up to date vet jeg ikke. Edit: Er vel også mulig å kjøpe en eller annen USB dings som du kobler til PCen, som du kan putte NDS spillet inn og kopiere over save fila o.l. Endret 28. mars 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blir DS ROMene ripa med Nosk tekst/språk også? Er viktig at de snakker eller skriver norsk når han/hun skal lære seg å lese og skrive. Lenke til kommentar
Stoffen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Sikkert årets teiteste spørsmål, men hvordan bytter vi / oppretter man flere profiler på NDS Lite? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Er det noen planer for å få skype på DS(i)? DSi-en har Wifi, to kameraer, mic, to skjermer og touchscreen. Den konsollen er SOM SKAPT for Skype og andre videosamtaleklienter. Noen som vet noe offisielt? Lenke til kommentar
MrPark Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dette er sikkert et par veldig simple spørsmål; men er det like lett og gjøres det på nøyaktig samme måte når man vil laste ned spill via et SD kort og R4 på en DSi XL som på en DS Lite, eller er det vanskeligere på XL siden den er nyere og softwareoppdateres via nettet siden den har trådløs tilkoblingsmulighet? Jeg er blitt tipset om å kjøpe R4 Gold til en DSi XL samt et SD minnekort. Hvordan går man frem for å bruke dette? Bare laste ned spill på dataen, overføre til SD kortet og kjøre det inn i DS'en via R4 adapteren? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Så vidt jeg vet er det fortsatt ikke lov å diskutere piratkopiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå