EB_Veyron Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Les i manualen til et spill. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hvordan er det mulig å få tak i den lille minnekort adapteren nå? Ser ikke ut til at de har den på ModNet lengre? Edit: ok, det har komemt ny versjon, men det er tre ny versjoner, hva er forskjellene på de forskjellige pakkene? Endret 6. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 noen som har spelt animal paradise? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan er det mulig å få tak i den lille minnekort adapteren nå? Ser ikke ut til at de har den på ModNet lengre? Edit: ok, det har komemt ny versjon, men det er tre ny versjoner, hva er forskjellene på de forskjellige pakkene? Hva mener du med minnekort adapter? Om du mener MicroSD til SD adapter så skal det følge med når du kjøper et MicroSD kort. Om du mener selve FlashMe kortet som tillater deg å spille ROMS og Homebrew så anbefaler jeg CycloDS Evolution kortet. Utrolig mange features og støtter MicroSDHC så du kan bruke High Compression minnekort med større plass. Har selv et 4gb MicroSD og CycloDS Evolution og er utrolig fornøyd. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) *slett* Endret 20. januar 2008 av Torstein1492 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Lurer bare på om DS er tilsvarende PS1 når det gjelder grafikk og cpu-kraft? Eller er den bedre? Edit: kanskje Gamecube er bedre å bruke som sammenligning? Endret 14. mars 2008 av Livert Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Et spørsmål til, kan man spille GBA-roms på DS hvis man kjøper sånn adapterkort hos ModNet.no? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hei Jeg har akkurat kjøpt meg M3DS Real som kjører DS roms. Den kan kjøre GBA roms, men med et eller annet 2 - slot device, men jeg har ikke planer om det. Litt om M3DS Real. Hvilket produkt er det du ser på? Endret 14. mars 2008 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg ser på en Cyclo Evolution , mener noen nevnte at den var best. Kunne tenkt meg å spille noen GBA-spill også Lenke til kommentar
Livert Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvilke film-formater kan man se når man bruker M3DS Real eller Cyclo Evolution? Lenke til kommentar
Fiddly Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvis en importerer fra f.eks. videogamesplus, hva er den letteste løsningen i forhold til strøm ved opplading? Moser man omformer, eller kjøper man bare en europeisk lader? Og hva angår kjøring av homebrew, er det noen som har erfaringer eller evt. vet om "DSTT adapter" er dugelig? Virker som det florerer av den tingen der jeg har sett. Lenke til kommentar
duda Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hvilken av de adapterterne er best? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 DSTT funker fett. Har p.d.d. 100% compatibility rate med roms/homebrew. Får også med adapter til minnekortet. DealExtreme har det inne Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hvor kan jeg få tak i en ds lite billig i oslo området? utenom på nett, simpelten fordi alle er utsolgt nesten Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...mp;search=S%F8k Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei. Trenger jeg å modde denne eller.no for å legge inn nedlastede spill, emulatorer etc ? Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Lurer på akkurat det samme. Lillesøster fikk til jul. Hadde vært moro å lasta ned noen spill. Men selvfølgelig skal jeg IKKE det. Vil bare gjøre det for å lære meg hvordan man kan...ehm...leke med DSen Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 faen, vil ha dsi nå!!! (nei, vil ikke ha japseversjon). snufs Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det noen som vet om noen butikker (ikke nettbutikker) som selger minnebrikker som passer til DS-lite? Skal kjøpe en til broren min og gidder ikke bruke en nettbutikk om det finnes i en vanlig butikk Og i likhet med Mikaelft og TheClown lurer jeg på om det trengs noen modding til for å spille spill fra minnebrikken.. Som f.eks lovlig nedlastede demoer osv Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kort spørsmål: Jeg har DS Lite, jeg har PC med internett og jeg har en et sånn WiFi adapter for å få Wii'en på nettet. Hvordan går jeg da frem for å få DSen på nettet? Prøver å laste ned spill fra hovedmenyen, men den blir bare stående på "Searching for games..." eller noe sånt. (har ikke DSen foran meg, men håper dere vet hva jeg mener.) Takk for tips. Er det forresten noe vits å ha DSen på nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå