Gå til innhold

Kjøpt K750i fra U.K.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte k750i fra england i fjor.

Den har "orange" settings.

Jeg har lastet ned wap og mms innstillinger for "telio" (som jeg har nå). Mottar MMS men kan ikke bruke wap. Det står "orange world" på menyen og det går ikke å komme seg på nettet.

Er det noen lette løsninger for dette? :hmm:

(EDIT)

Nå har jeg chess (familie) og lastet ned wap og mms innstillinger men likevel går det ikke ann å bruke wap. den wap (webtilgang ikonen) på menyen prøver å gå til orange websiden (tror eg) men det går heller ikke.

Endret av tehsin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
www.unlock.no kan vel være behjelpelig med å legge inn orignalt operativsystem på din telefon. Som jeg tror vil hjelpe deg, om den telefonen din har noen spesielle begrensninger.

8244976[/snapback]

Hei!

En venn har prøvd å reflashe men det har ikke gått likevel. Har prøvd med forskjellige kabler også.

I tillegg til dette kan jeg ikke oppdatere softwaren heller som skal være tilgjengelig.

Jeg har RICA 021 (Selv om jeg ikke er intressert i oppdatere den, bare at jeg får standard opperativt system til SE 750i på NORSK slik at wap også virker)

Er det noen som kan komme med gode og billige råd?

Vil ikke bruke mer enn 300 kroner.

Lenke til kommentar
www.unlock.no kan vel være behjelpelig med å legge inn orignalt operativsystem på din telefon. Som jeg tror vil hjelpe deg, om den telefonen din har noen spesielle begrensninger.

8244976[/snapback]

8502713[/snapback]

Vennen min kjenner han som driver med unlock.no og fikk vite at slike problemer oppstår.

"Orange" har låst mobilen grundig slik at ingen klarer å flashe.

Er det noen som vet andre løsninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...