glemsk Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 hei! lurer litt på det med demping jeg! er det vankselig å få det ordentlig? så på no matter, og de var jo ikke dyre så tenkte på å gjøre det med bilen. hva bør jeg prioritere? er det bare å klistre de på karroseriet liksom? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Riv ut seter, dørtrekk, tepper osc, og spray på med "dempespray" (husker ikke hva den heter) inni dører, på gulvet, og overalt hvor du kommer til bak i bilen, så er det bare å montere igjen Lenke til kommentar
rtbuggie Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 funker det veldig bra med dempespray, for vi fyra opp vårt anlegg her for litt siden, og da bøyde karroseri platene seg ut i takt med bassen.. vi hadde riktig nok ikk på veggpaneler da.. men er det best med spray eller sånne !asfalt-matter"? bilen er en dodge van! -Rtbuggie Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 En kamerat av meg brukte sånn matter som man bruker til ligge og sitte underlag til å dempe bilen med, og det fungerte veldig greit. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Les gjennom tråden om bilen min og se hvordan jeg dempet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå