YojimboVII Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis noen veit om noe bra man kan skrive inn i bindings i ventrilo så det microsoft sam sier høres morsomt ut osv så post det her ... takk For eksempel: My roflcopter goes soisoisoisoisoisoisoisoisoiwhoopwhoop dfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdwhoopwhoop _________________________________________________________________________ Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 hvor finner jeg MS sam? jeg husker at jeg lekte med den på skolen, men aner ikke hvor jeg finner den i xp pro. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) hvor finner jeg MS sam? jeg husker at jeg lekte med den på skolen, men aner ikke hvor jeg finner den i xp pro. <{POST_SNAPBACK}> Det er ikke det jeg mente med MS sam. Jeg snakker om Microsoft Sam voice fyren. Men uansett SAM fila du snakker om ligger hvertfall i : ____________________________________________________________________________ C:\WINDOWS\system32\config\SAM ____________________________________________________________________________ Du kan ikke bare hente SAM fila rett ut fra den mappa. Du kan bruke det programmet her hvis du vil få tak i SAM fila: PWdump2 å kan du bruke det programmet her til å scanne SAM fila med: @stake LC5 Så hvis ikke passordene er så vanskelige så finner LC5 det etter noen timer. *Fjernet link* Endret 22. november 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 hvor finner jeg MS sam? jeg husker at jeg lekte med den på skolen, men aner ikke hvor jeg finner den i xp pro. Kontrollpanel/tale/tekst til tale Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) jeg snakket ikke om sam fila edit: hvor finner man andre stemmer til dette? jeg husker at det var en telenor mann på skola og han var hysterisk artig å høre på når man skrev noe engelsk! Endret 25. mars 2007 av naits360 Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 jeg snakket ikke om sam fila edit: hvor finner man andre stemmer til dette? jeg husker at det var en telenor mann på skola og han var hysterisk artig å høre på når man skrev noe engelsk! 8237268[/snapback] haha. Trodde du mente SAM fila jaja Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 He he jeg trodde også det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg