Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Syke Politibiler - Raske & Digge

Anbefalte innlegg

F**n nå blir det jo nesten umulig å skille sivilbiler fra vanlige biler... ALLE kjører jo passat stasjonsvogn med diesel! Var lettere før da det var Mondeo, 406 og Avensis, osv.

8235476[/snapback]

Som om det ikke ruller plenty Avensis på norske veier også :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Polititet har ditcha Volvo, de nye politibilene skal være Volkswagen Passat og pluss andre modeller fra Mercedes.

http://bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=30159

8234481[/snapback]

F**n nå blir det jo nesten umulig å skille sivilbiler fra vanlige biler... ALLE kjører jo passat stasjonsvogn med diesel! Var lettere før da det var Mondeo, 406 og Avensis, osv.

8235476[/snapback]

Når du ser en sivilbil lager du en fin liten bulk i bakluka, på venstre side, rett under vinduet, med den medbragte slegga du alltid har med deg. :wee:

Lenke til kommentar

Eller du bare stjeler hele bilen? :D

Okei da, blander litt Hollywood og RL.

Men så på B-gjengen, nyhetsbilde ligner jo mer og mer på en action film. :hmm:

Teknisk sett, hvis du lakker en bil og ustyrer den som en politibil, hvem skal egentlig avsløre deg?

De stopper jo ikke "seg-selv" i kontroller? :wee:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Polititet har ditcha Volvo, de nye politibilene skal være Volkswagen Passat og pluss andre modeller fra Mercedes.

http://bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=30159

8234481[/snapback]

8235476[/snapback]

Til sivilbiler velger politiet ut biler blant de 10-15 mest populære personbilene, nettopp slik at dem ikke skal skille seg ut.. :)
Lenke til kommentar

Gjett hvem som skal kjøre fra politiet? :!: Diesel :!: dette blir jo bare bra. Og foresten det finnes en Toyota Supra Sivil Politibil et eller annet sted i akershus, har sett den ca 50 meter fra en politistasjon, den hadde blåe lykter på front fangeren, sota ruter og små styla... Jeg er 100% sikker på at det var en sivil politibil. Du ser det på formen, og + at det var blå lys på front fangeren. Mondeo sivil politibil hadde også blåe lys på fangeren.

Har sett 3 mondeoer sivile på skolen, det er fordi noen har stjålet 20.000 kr, og nei det var ikke meg :)

Har noen bilder av sivile politibiler er det bare å poste bildene, kjekt å ha.... :D

Lenke til kommentar

Nå har de jo begynt med klare diodelykter montert på innsiden av frontruta, midt på helt nederst. Så det på en veldig feilparkert primera sivilbil på gardermoen i vinter... Den sto midt i den veien hvor det er forbudt å stoppe. Men det gikk an å kjøre rundt den da..

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Gjett hvem som skal kjøre fra politiet?  :!: Diesel  :!: dette blir jo bare bra. Og foresten det finnes en Toyota Supra Sivil Politibil et eller annet sted i akershus, har sett den ca 50 meter fra en politistasjon, den hadde blåe lykter på front fangeren, sota ruter og små styla... Jeg er 100% sikker på at det var en sivil politibil. Du ser det på formen, og + at det var blå lys på front fangeren. Mondeo sivil politibil hadde også blåe lys på fangeren.

Har sett 3 mondeoer sivile på skolen, det er fordi noen har stjålet 20.000 kr, og nei det var ikke meg :)

Har noen bilder av sivile politibiler er det bare å poste bildene, kjekt å ha.... :D

8250864[/snapback]

Diesel biler med like mye hk som en bensin bil drar fra bensin bilen lett, bare så du er klar over det.... Ikke tro du klarer å kjøre fra en politibil fordi det er diesel :)

Kanskje aldri kjørt diesel du, lille gutt? :D

Lenke til kommentar
Gjett hvem som skal kjøre fra politiet?  :!: Diesel  :!: dette blir jo bare bra. Og foresten det finnes en Toyota Supra Sivil Politibil et eller annet sted i akershus, har sett den ca 50 meter fra en politistasjon, den hadde blåe lykter på front fangeren, sota ruter og små styla... Jeg er 100% sikker på at det var en sivil politibil. Du ser det på formen, og + at det var blå lys på front fangeren. Mondeo sivil politibil hadde også blåe lys på fangeren.

8250864[/snapback]

Diesel biler med like mye hk som en bensin bil drar fra bensin bilen lett, bare så du er klar over det.... Ikke tro du klarer å kjøre fra en politibil fordi det er diesel :)

8251182[/snapback]

Wow 1.9 TDI Passat skal ta meg... :!: har ikke bil enda men det får vente :whistle:

Men min andre bil skal bli bedre enn en Familie Stv. 1.9 TDI :!:

Lenke til kommentar
Dersom man blir vanskelig har politiet på Østlandsområdet et par andre nyttige midler, som spikermatter, helikopter, og helt sikkert et par andre, mer spesialiserte sivilbiler.

Bare nevner det.

8251879[/snapback]

Sant nok, mange raske sivile politibiler i Norge. Men bor i Rælingen ikke langt ifra lillestrøm.

Men det var jo dumt da, har selv kanskje tenkt å bli politi :p :!: :!:

Lenke til kommentar

8250864[/snapback]

8251182[/snapback]

Wow 1.9 TDI Passat skal ta meg... :!: har ikke bil enda men det får vente :whistle:

Men min andre bil skal bli bedre enn en Familie Stv. 1.9 TDI :!:

8251590[/snapback]

Tror nok den 1,9 TDI tar igjen enten 1,1 liter Fiesta'n din og ihvertfall 1,8 liter Golf'en.

Lenke til kommentar
Dersom man blir vanskelig har politiet på Østlandsområdet et par andre nyttige midler, som spikermatter, helikopter, og helt sikkert et par andre, mer spesialiserte sivilbiler.

Bare nevner det.

8251879[/snapback]

Sant nok, mange raske sivile politibiler i Norge. Men bor i Rælingen ikke langt ifra lillestrøm.

Men det var jo dumt da, har selv kanskje tenkt å bli politi :p :!: :!:

8251956[/snapback]

Da tror jeg nok at det er lurest å unngå slikt. :)

Husk at politifolk gjør annet enn å bare kjøre bil. :p

Lenke til kommentar

Bare nevner det.

8251879[/snapback]

Nå kommer det jo litt ann på hvor du kjører da. Men som regel er spikermatter stor neinei siden det risikerer liv og helse, helikopter står som regel godt plantet på landjorda og sendes ikke opp for trafikksyndere som ikke så politiet i bakruta.

Lenke til kommentar

.

8250864[/snapback]

.

8251182[/snapback]

.

8251590[/snapback]

Tror nok den 1,9 TDI tar igjen enten 1,1 liter Fiesta'n din og ihvertfall 1,8 liter Golf'en.

8253235[/snapback]

lille gutt, og 1.1 liter fiesta...har ikke bil jeg, så hvem sin fiesta snakker du om nå :hmm: din? :!:

Good Luck! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...