saluttknall Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei! Her kommer min første forumkrim som en parodi på alle dottens slike forumgrøssere. Historien skal være delt opp slik som dotten pleier å gjøre og her kommer del en: Det er en kald og mørk aften. Utenfor vinduet kan b-real så vidt kjimte et fly som letter fra flyplassen, men det bryr ikke ham. Han sitter som alle andre nerder og surfer på forumet, stenger litt tråder for moro skyld med dårlige begrunnelser og banner noen brukere, mens han i sitt stille sinn er litt redd for at noen av hans egne tråder skal bli stengt. Han sitter der i et slags reir overfylt med tomme potetgullposer og colabokser når raporten kommer inn. Dette er nok en av saluttknall sine useriøse tråder som han må si at han etter hvert har godt grundig lei av å stenge. Samtidig i Trøndelag Jarmo sitter som vanlig foran skjermen. Han leser tråden ”ser svart ut for Norge” og koker i sitt stille sinn. Han rekker akurat å få stengt tråden når raporten detter inn. Det er vel en av disse nykomlingene som i lang tid har innfiltrert forumet og ganske riktig. Han titter på listen over påloggete mods, kun b-real den hardeste konkurenten i flest stengte tråder per dag er pålogget. Denne dagen har de ligget helt jevnt og nå vil han for guds skyld vise b-real hvem som er ”Dagens permbandkonge”. B-real på sin side er derimot ikke så interesert i konkuransen, men hvis Jarmo absolutt vil tape så gjerne for ham. Fortsettelse kommer siden. B-real Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Spennende lesing! Gi oss mer! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Blasfemi! *Rapportert* For det første. Skal du skrive en krim forventer jeg, o store Orresnei, å få være med. For det andre, å skrive krim krever seriøse mengder forarbeid. Du må vite hvem konen til fetteren til tanten, til mannen til sønnen til faren til enhver person, du skriver om, er. Du må slikke administrator-ræv og generelt sett være en narsissistisk egosentrisk moderator, med et totalt forbøyd selvbilde av deg selv, som alle forumbrukeres Gud. Snorre Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nice! :!: Gi oss mer saluttknall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Omfg. Oo Dette er blasfemisk. Men morsomt XD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Om du skriver et sted med ordliste først, for så å legge ut historien her, ville det vært kos. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dette blir spennende. Hvem skal være med? *Hint* *Hint* Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kjempeflott! Jeg har aldri hatt sansen for krim, ei påskekrim. Men blir det noe av historien skal jeg skrive den ut og kose meg på hytten. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Bor b-real på en flyplass? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Litt mer enn et komma neste gang? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det der var faktisk ganske morsomt lesestoff ^^ Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 For 2mnd sia ja:D Kommer det mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå