bandreas Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei. Har spilt litt crackdown nå, som må være årest gameplay spill! Men, jeg lurer litt på om det er 4 eller 5 stjerner som er max skill level? I manualen står det 4 (det jeg har nå) på de danske sidene, men 5 på de norske. Og for øyeblikket kommer jeg meg ikke opp til 5 selv om "skill meteret" er fullt. Noen som har en fasit på dette? Mvh Bandreas Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er 4 stjerner som er max, men du kan igjen maxe ut skillsa da, så blir på en måte 5.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er 4 stjerner som er max, men du kan igjen maxe ut skillsa da, så blir på en måte 5.. 8230456[/snapback] Vil utmaksingen gi noe utslag på skillene? Altså at om du har makset ut Agility vil du kunne hoppe enda litt høyere osv? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Er 4 stjerner som er max, men du kan igjen maxe ut skillsa da, så blir på en måte 5.. 8230456[/snapback] Vil utmaksingen gi noe utslag på skillene? Altså at om du har makset ut Agility vil du kunne hoppe enda litt høyere osv? 8233164[/snapback] Nei, tror ikke det. Men skillen kan ikke falle nedover hvis du er en uskikkelig gutt og sprenger sivile foreksempel Endret 25. mars 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Når du får en strek under de 4 stjernene har du max i skill og når du oppnår max skill på alle områdene oppnår du en max agent achievment eller noe sånt.. Forresten et kjempeherlig spill som jeg virkelig håper får en oppfølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå