Rivers Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 I natt så stilles klokkene en time frem Kan være kjekt å ikke glemme at det er en klokke i digitalkamera ditt også Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ja! Det glemmer jeg hvert år, så takk for den Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det var veldig fint du minte meg på. Takk til deg. Dette hadde jeg ikke tenkt over. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 fin tjeneste dette. Nå hadde det seg slik at jeg hadde glemt å stille den i høst, så det ble ikke store forandringen for meg da... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ...det ble det siste jeg gjorde før leggetid. Takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Genialt, det hadde jeg ikke tenkt på! Jeg måtte stille kompaktkameraet, men ikke D50'n. Jeg vet ikke om det er fordi den ordna det selv eller fordi jeg glemte å stille klokka forrige gang. Jeg heller mot det siste men Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 surt at jeg skulle stå opp åtte, men glemte å stille en time fram slik jeg stod opp ni.. Men det var ikke så farlig, har fri idag... Menmen Lenke til kommentar
Per69 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Artig, dette hadde jeg ikke tenkt på. Nå viste det seg at jeg aldri har stilt kamera-klokken etter at jeg kjøpte kameraet (20D) i begynnelsen av okt 2004. 7 minutter for fort gikk den, det er ikke så ille presisjon synes jeg. Som dere skjønner er ikke klokkeslettet avgjørende for mine bilder Edit, jøss som tiden flyr, 2004 var det jeg kjøpte kameraet, ja... Fint med exif data... Endret 25. mars 2007 av Per69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå