jonkristian Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Eg hadde Windows xp på maskina, har det enno. so instalerte eg Windows Vista som er der enno men oppstartsmenyen er ikkje der (der som me velger ka OS ein vil bruke) må ha i drivar cd'en til hovedkortet for å komma på xp og skal eg på vista so tar eg den bare ut! Går det ann å instalera den oppstartsmenyen utenom? Takk for alle svar Endret 25. mars 2007 av Patience Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hos meg er den der bare i ett lite sekund så jeg må skynde meg å trykke. Følg med under oppstarten Lenke til kommentar
jonkristian Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hos meg er den der bare i ett lite sekund så jeg må skynde meg å trykke. Følg med under oppstarten 8231941[/snapback] Men da e eikkje ein drit som kjem. då hadde eg sett da! Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Prøv å trykk på en tast ved jevne mellomrom, så kommer oppstartsmenyen opp. Fungerte iallefall til meg når jeg hadde xp og vista. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 !!! *** Tillater meg å minne trådstarter om å lese retningslinjene til neste gang. Det er svært viktig, ikke minst for vedkommede selv - så vel som de som skal lese hans/hennes poster. Jeg har tatt meg den frihet å rette opp de feilene som er gjort. Men til neste gang er det ønskelig at trådstarter har satt seg inn i reglene, og gjør dette selv. Velkommen til forumet skal du være. Og beklager en noe tøff start. Jeg er sikker på at du kommer til å trives *** Følgende er blitt rettet opp: Lite beskrivende emnefelt Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Kanskje dette er losningen paa problemet ditt? http://www.winforumz.com/vista/Restoring-V...opict19837.html Eventuelt kan du endre paa boot.ini filen din. Google litt saa finner du ut hvor den ligger og hva du maa gjore. Har ikke provd dette selv, saa jeg vet ikke helt hvordan det funker. Kanskje du kan få bruk for dette også: http://www.vistabootpro.org/ Endret 25. mars 2007 av Jonnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå