Kevinw Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Plukket opp Guitar Hero II på EB Games på Amfisenteret i Moss i dag. Prisen var 799,-. I kveld skal det rockes! Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Moro spill=) Noen som har komplett trackinglist? På esken står det at det skal være 70 spor, men ingenting om hvilken sanger det er. Lenke til kommentar
picko Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 799,- på Elkjøp Gjøvik. Rock on. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 799,- på Elkjøp Giganten Sartor. Nice! Tonight I'm Gonna Rock! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 799,- på Elkjøp i Bodø... Nå kan jeg rocke med gitarn og ikke bare med kontrollen Monkey Wrench for alle penga Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Beit i det sure eplet og kjøpte spillet; 899,- på Platekompaniet i Tromsø. Er litt uvant fra PS2-versjonen, knappene er mindre, og hammer-ons/pulloffs funker ikke helt på samme måten. (Evt. har jeg blitt rimelig rusten i det siste ). Rekkefølgen på låtene er også endret. Er ranka på 147X-plass på Them Bones for tida, jippi! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen som vet om det finnes på EB i drammen? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Moro spill=) Noen som har komplett trackinglist? På esken står det at det skal være 70 spor, men ingenting om hvilken sanger det er. 8307900[/snapback] Står på Wikipedia. Lenke til kommentar
Ragish Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Står på Wikipedia.8311048[/snapback] Yes. Her: http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero_2#Soundtrack Noen som vet om det finnes på EB i drammen?8310012[/snapback] Aner ikke... men butikkene er vel stengt frem til lørdag nå? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Fikk mail i åttetida i kveld (altså onsdag) fra cdon om at spillet var levert. Syns det er rimelig dårlig av cdon når release var idag, spesielt når de ikke har løfta en finger for å informere meg om forsinkelsen. Men, jeg får ihvertfall en returlapp fra dem, siden jeg allerede har kjøpt spillet på Elkjøp. Forøvrig utrolig fett spill. Medium passa akkurat i vanskelighetsgrad til å begynne med (fikk litt bakoversveis på de første sangene men... :!: ) Men det er utrolig fett å komme over på Hard. Ble liksom mer gitarspilling av det. Dette spillet er verdt hver krone, det er det lite tvil om. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Verdt mye mer enn de kronene man gir også spør du meg.. Finnes det noen sanger ute for nedlasting? Og isåfall.. hvor store er de?? (treg linje.. ) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fikk mail i åttetida i kveld (altså onsdag) fra cdon om at spillet var levert. Syns det er rimelig dårlig av cdon når release var idag, spesielt når de ikke har løfta en finger for å informere meg om forsinkelsen. Men, jeg får ihvertfall en returlapp fra dem, siden jeg allerede har kjøpt spillet på Elkjøp. Forøvrig utrolig fett spill. Medium passa akkurat i vanskelighetsgrad til å begynne med (fikk litt bakoversveis på de første sangene men... :!: ) Men det er utrolig fett å komme over på Hard. Ble liksom mer gitarspilling av det. Dette spillet er verdt hver krone, det er det lite tvil om. 8311893[/snapback] Sitter med samme "problemet" ovenfor CDON jeg også. Det mest utrolige med det her er at jeg sendte to mail til de i forkant av avtalt leveringsdato, men svar uteble på begge to. Ikke før i går kom svaret, men da var det naturligvis for sent. Ingen av mine spørsmål ble besvart, bare at: "Spillet kan ikke avbestilles da det har kommet for langt i prosessen". Sendte sporendeks et svar med flere spørsmål, men fikk bare en mail i retur med teksten "Returkonvolutt er sendt i dag. Husk at embalasjen blablablabla." Skuffende av CDON må jeg si. Tilbake til spillet: Sitter på de siste sangene på medium, og nå er det jaggu meg vanskelig her. Tjohei: har du med andre ord fullført alle sangene på denne vanskelighetsgraden og nå "cruiser" deg gjennom Hard? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tjohei: har du med andre ord fullført alle sangene på denne vanskelighetsgraden og nå "cruiser" deg gjennom Hard? 8312931[/snapback] Ja, jeg har klart alle på medium, med en blanding av tre, fire og fem stjerner. Men jeg sitter forferdelig fast på Hard. Kommer ikke igjennom Woman i det hele tatt, blir dratt av scena på rundt 75%. Har forresten startet en Guitar-Hero-2-gamertag-tråd her. Join the movement! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hvordan er online-funksjonene? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hvordan er online-funksjonene? 8313093[/snapback] Fraværenede, utenom at man kan laste opp sin beste score og sammenligne med folk på sin venneliste. Og naturligvis mulighet til å laste ned nye sanger over Live. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ingen som kan slenge ut ett bilde, av pakka, og gitaren, og konsollen a? Det ser jeg fram til Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hvordan er online-funksjonene? 8313093[/snapback] Fraværenede, utenom at man kan laste opp sin beste score og sammenligne med folk på sin venneliste. Og naturligvis mulighet til å laste ned nye sanger over Live. 8313109[/snapback] Jeg har lest spekulasjoner om at det kanskje vil komme en oppdatering som gjør at man skal kunne spille de samme offline-multiplayermodusene også online. Så kanskje det kommer Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg er og ferdig med alle sangene på medium, men jeg tror ikke jeg er klar for Hard ennå, jeg skal ha 5 stjerner på alle sangene før jeg hopper over på hard, noe jeg er godt igang med har sikkert rundt 10 sanger med 5 stjerner nå. Free Bird er forøvrig en utrolig moro sang å spille, selv om den er UFATTELIG lang Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ble ferdig med alle sangene på medium for litt siden, og fullførte første "gig" på hard just nå. Spillet blir helt klart enda bedre på høyere vanskelighetsgrader, da det føles som om man virkelig spiller de fleste notene. Shwiiin vanskelig, så jeg har mange timer med "plink" "plonk" "plank" foran meg før det sitter. Ikke for å glemme vonndt i fingra Herlig spill! EDIT: Fattern er forøvrig godt i gang med spillet. Ufattelig morro å se min kjære far på 51 sitte og..ehm...rocke til Iron Maiden! SuperJan: Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen som har anelse på om hvor mye GH2 koster på game i oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg