Gå til innhold

Guitar Hero til X360!


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke opplevd noe tull etter whammy updaten nei.. :)

enig med at 8åringen er syk ja.. Psychobilly freakout er en sang som man fort kan stå fast ved!

Men, vil si det er enda sykere å se på han som får 5* på jordan! Peiling! selv om han ikke er 8, er det heelt drøyt!! :p

8408207[/snapback]

 

Du tenker på Denne?

Skulle ønske jeg var så god..... :blush:

 

OT:

 

Her spiller Buckethead Jordan live, han tar ikke soloen, men du får ett fint inntrykk av hvor fort det faktisk går! Som folk kanskje ser så strummer han ikke, men han bruker visst noe som heter "kill switch, ikke spør meg hvordan det virker.

Lenke til kommentar

Kill Switch ser ut til å være en knapp han trykker på for kutte lyden mens den holdes inne. Slik får han til mange toner fort uten å spille hver enkelt av dem. Men på den andre siden ser det ikke ut til at han bruker høyrehånda på strengene i det hele tatt, så det er jo fabelaktig gjort uansett...

Lenke til kommentar

Kill switch har ingenting med å "picke" noter å gjøre. Det er mer som en slags kjapp volum/wawa kontrol. Han bruker et par DiMarzio picups med extrem høy følsomhet. Disse trenger man strengt tatt ikke for normal guitar spilling da de er dødsfølsomme og helt jævlig å spille på med mindre man er "tapping" guru.

Lenke til kommentar

da har man klart å få fem stjerner på alle sangene i career på både easy og medium, og klart career på hard :) tror jeg starter med expert i helgen. ganske fornøyd med framgangen siden jeg bare har hatt det en uke, og hadde prøvd guitar hero bare et par ganger før jeg kjøpte selv :)

 

(så skal det sies at jeg har spilt en del også. hvis jeg hører på musikk nå og lukker øynene kan jeg se for meg notene komme mot meg nedover fretboardet :p )

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
....hvis jeg hører på musikk nå og lukker øynene kan jeg se for meg notene komme mot meg nedover fretboardet :p )

8422346[/snapback]

 

Jeg gjør akuratt det samme! :D

 

Jeg begynnte rett på medium, for kompiser av meg sa det var like greit å begynne der, har nå 5 stjerner på alle på medium, men på hard kommer jeg ikke videre pga. den pokkers Woman sangen.... :no: Må nok bare øve mer tenker jeg!

Lenke til kommentar

hvilken teknikk bruker dere når dere spiller på hard/expert? personlig bruker jeg lillefingeren på oransj, ringfinger på blå, langfinger på gul og pekefinger på rød/grønn. holder egentlig samme måten på alle sanger, bare bytter på grønn/rød med pekefingeren. blitt raskere i den fingeren nå da, etter raske overganger mellom grønn og rød.

 

er det noen her som har klart å femstjerne career på expert? hvordan er den gitaren man får da? siluetten ser ut som en trekvist...

Lenke til kommentar
hvilken teknikk bruker dere når dere spiller på hard/expert? personlig bruker jeg lillefingeren på oransj, ringfinger på blå, langfinger på gul og pekefinger på rød/grønn. holder egentlig samme måten på alle sanger, bare bytter på grønn/rød med pekefingeren. blitt raskere i den fingeren nå da, etter raske overganger mellom grønn og rød.

 

er det noen her som har klart å femstjerne career på expert? hvordan er den gitaren man får da? siluetten ser ut som en trekvist...

8423819[/snapback]

 

Får du gitar av EN sang på expert med 5 stjerner, trodde du måtte få fem stjerner, hva er det som står? : "This guitar makes up for the fact that you have lost all your friends" :tease:

Lenke til kommentar
hvilken teknikk bruker dere når dere spiller på hard/expert? personlig bruker jeg lillefingeren på oransj, ringfinger på blå, langfinger på gul og pekefinger på rød/grønn. holder egentlig samme måten på alle sanger, bare bytter på grønn/rød med pekefingeren. blitt raskere i den fingeren nå da, etter raske overganger mellom grønn og rød.

 

er det noen her som har klart å femstjerne career på expert? hvordan er den gitaren man får da? siluetten ser ut som en trekvist...

8423819[/snapback]

 

Får du gitar av EN sang på expert med 5 stjerner, trodde du måtte få fem stjerner, hva er det som står? : "This guitar makes up for the fact that you have lost all your friends" :tease:

8425693[/snapback]

man må få 5 stjerner på alle sangene.

Lenke til kommentar
....hvis jeg hører på musikk nå og lukker øynene kan jeg se for meg notene komme mot meg nedover fretboardet :p )

8422346[/snapback]

 

Jeg gjør akuratt det samme! :D

 

Jeg begynnte rett på medium, for kompiser av meg sa det var like greit å begynne der, har nå 5 stjerner på alle på medium, men på hard kommer jeg ikke videre pga. den pokkers Woman sangen.... :no: Må nok bare øve mer tenker jeg!

8423410[/snapback]

 

Satt og kranglet med Woman skiten i gårkveld der jeg omsider skjønte at pull-offs er nøkkelen.

Kom ikke igjennom enda, men det nærmer seg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...