Kremfjes Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja, freebird er egentlig ikke så vanskelig, så lenge man har star power til solo i og j Tips: for å få 1000 note streak achievementen er monkey wrench på hard et godt valg. For 400 000 achievementen funker det med x-stream på expert. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hva må man gjøre for å få denne achievementen: Extra Credit Award View the credits Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hva må man gjøre for å få denne achievementen: Extra Credit Award View the credits 8391685[/snapback] Du må se hele creditsene. Det tar en evighet, men slå den på når du skal se på tv eller noe sånt Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tips: for å få 1000 note streak achievementen er monkey wrench på hard et godt valg. For 400 000 achievementen funker det med x-stream på expert. 8391258[/snapback] Takker for tips. Skal benytte meg av det når jeg er god nok... Du må se hele creditsene. Det tar en evighet, men slå den på når du skal se på tv eller noe sånt 8391730[/snapback] Og du starter Credits fra Options-valget på hovedmenyen. Jeg lagde middag mens jeg fikk den achievementen... Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Spillet her er herlig knuste kompissen min som har spilt det siden det kom ut xD Riktig nok har jo jeg spilt gitar i rundt 6 år, så fingrene mine er litt raskere enn hans Men fortsatt Lenke til kommentar
xstian Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Spillet her er herlig knuste kompissen min som har spilt det siden det kom ut xD Riktig nok har jo jeg spilt gitar i rundt 6 år, så fingrene mine er litt raskere enn hans Men fortsatt 8392170[/snapback] Det fremmer et interessant spørsmål: Er tidligere erfaring på gitar en fordel eller ulempe? Jeg har hatt litt problemer i starten, fordi jeg hadde en tendens til å spille det jeg hørte i stedet for det jeg så på skjermen nemlig... Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Var litt uvant i starten, men bare følg skjermen og ikke huet Hadde litt problemer på the trooper når det var helt uvant for meg å spille den sånn Men hjalp meg mye mer når det gjaldt å treffe rett og raske ting på Hard. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 såg att 1000 straks achivmenten var lettest og få på monkey wrench... retT?? hvilke sange er det best og få flest poeng på? har ennå ikke klart 300 000 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kom meg gjennom freebird på expert nå.. goodt følelse.. 400K har jeg ikke fått til enda.. fikk 347K 2 ganger på rad, så da gadd jeg ikke prøve lengre.. Nå hadde jeg tenkt til å gå gjennom hard, og prøve å få 5* på alle.. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 På baksiden av spillet står det at man kan velge mellom å spille leadgitar, rytmegitar og bass. Når jeg og en kompis skal spille Coop, får vi kun valg mellom gitar og bass. Noen andre som har funnet noe annet? Og får man mer poeng ved å spille en låt på hard i forhold til medium? Er det isåfall kun på grunn av de ekstra notene? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 På baksiden av spillet står det at man kan velge mellom å spille leadgitar, rytmegitar og bass. Når jeg og en kompis skal spille Coop, får vi kun valg mellom gitar og bass. Noen andre som har funnet noe annet? Og får man mer poeng ved å spille en låt på hard i forhold til medium? Er det isåfall kun på grunn av de ekstra notene? 8402599[/snapback] Det er ikke rytme gitar på alle sangene, på noen av sangene spiller du gitar/bass og andre spiller du gitar/rytme. Att du får mer poeng på hard er for det er flere noter, og muligheten for å få multiplier fortere, men det avhenger jo om du faktisk treffer notene Lenke til kommentar
veluci Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 virker som xboxen min sliter spillet.. skjer mange ganger att eg må restarte spillet... står att det er drit eller riper i spillet.. noen riper som går i sirkler under plata.. forbanna irriterende Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Spillet her er herlig knuste kompissen min som har spilt det siden det kom ut xD Riktig nok har jo jeg spilt gitar i rundt 6 år, så fingrene mine er litt raskere enn hans Men fortsatt 8392170[/snapback] Det fremmer et interessant spørsmål: Er tidligere erfaring på gitar en fordel eller ulempe? Jeg har hatt litt problemer i starten, fordi jeg hadde en tendens til å spille det jeg hørte i stedet for det jeg så på skjermen nemlig... 8392525[/snapback] tipper du spiller på easy eller medium. når du kommer til hard blir det litt lettere å spille etter musikken, da det er flere noter å spille. på easy og medium er det veldig få noter som du skal spille, og det er fort gjort å prøve å spille de imellom også. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Spillet her er herlig knuste kompissen min som har spilt det siden det kom ut xD Riktig nok har jo jeg spilt gitar i rundt 6 år, så fingrene mine er litt raskere enn hans Men fortsatt 8392170[/snapback] Det fremmer et interessant spørsmål: Er tidligere erfaring på gitar en fordel eller ulempe? Jeg har hatt litt problemer i starten, fordi jeg hadde en tendens til å spille det jeg hørte i stedet for det jeg så på skjermen nemlig... 8392525[/snapback] tipper du spiller på easy eller medium. når du kommer til hard blir det litt lettere å spille etter musikken, da det er flere noter å spille. på easy og medium er det veldig få noter som du skal spille, og det er fort gjort å prøve å spille de imellom også. 8402663[/snapback] faktisk så merket eg og att eg syntes det er lettere nå og spille på hard eller expert i stede for medium og easy.. tapte på medium faktisk mot en eg vet er dårligere enn meg på medium:P hehe Endret 17. april 2007 av veluci Lenke til kommentar
xstian Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Spillet her er herlig knuste kompissen min som har spilt det siden det kom ut xD Riktig nok har jo jeg spilt gitar i rundt 6 år, så fingrene mine er litt raskere enn hans Men fortsatt 8392170[/snapback] Det fremmer et interessant spørsmål: Er tidligere erfaring på gitar en fordel eller ulempe? Jeg har hatt litt problemer i starten, fordi jeg hadde en tendens til å spille det jeg hørte i stedet for det jeg så på skjermen nemlig... 8392525[/snapback] tipper du spiller på easy eller medium. når du kommer til hard blir det litt lettere å spille etter musikken, da det er flere noter å spille. på easy og medium er det veldig få noter som du skal spille, og det er fort gjort å prøve å spille de imellom også. 8402663[/snapback] faktisk så merket eg og att eg syntes det er lettere nå og spille på hard eller expert i stede for medium og easy.. tapte på medium faktisk mot en eg vet er dårligere enn meg på medium:P hehe 8402669[/snapback] Det er ganske stor forskjell ja, det merkes. Men expert... tsk tsk... får ikke fingrene med meg... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvilken sang er best for meg å få 200k poeng på når jeg spiller på medium? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvilken sang er best for meg å få 200k poeng på når jeg spiller på medium? 8403321[/snapback] Vil nok tro freebird er best, siden den er lengst Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) freebird er enklest ja. Endret 17. april 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som vet når det kommer flere nedlastbare sanger? Vil ha cowboys from hell Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fy f... Sjekk den 8 - åringen her har peil a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg