Gå til innhold

Guitar Hero til X360!

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Jakoozie: Ja, jeg regner med at det er practice mode som er tingen. Men jeg sliter der også jeg. :blush: Vel, der er vel som i det virkelige liv, øvelse gjør mester, eller practice makes hero i dette tilfellet. ;) Ellers er jeg enig i at spranget fra hard til expert virker langt mindre enn fra medium til hard.

Lenke til kommentar
Fy fa** nå har jeg spillt i sikkert 3 timer på sangen "Institutionalized" en av sangene på "Face-Melters" på medium. Jeg har klart 5 stjerner på ALLE sangene utenom denne, men denne pokkers sangen, som foressten høres helt forerdelig ut, klarer jeg rett og slett ikke få høyere enn 96% regner med att 97% eller bedre er nok til 5 stjerner.

Fikk foressten 100% på Jordan idag, på medium vel og merke :)

8362736[/snapback]

Jeg sliter med akkurat det samme selv! Fy faen, den sangen kunne de spart seg. Det er den styggeste og dårligst synkoperte sangen jeg har hørt.

Grunnen til at jeg sliter på den er mangelen på rytmisk sammenheng mellom gitar og resten av makkverket. Det passer jo ikke sammen overhodet. Sangen blir liksom bare en eneste stor, uoversiktlig grøt. Uff! Denne sangen er den enester jeg ikke tåler av gh2 sangene. :mad:

Og jeg som hadde tenkt å prøve å få 5 stjerner på alle sangene på hard også! aargh :nei: Jeg blir dårlig av tanken på å måtte spill denne sangen på en enda høyere vanskelighesgrad :no:

PS. Et lite tips.

Sånn jeg har forstått det kommer stjerner bare an på hva score du får. Du kan med andre ord få 100% av notene, men likevel bare få 3 stjerner. Du må bruke star power osv og få lange gode multipliers for å få 5*

Holdt vel på en time med denne sangen, fikk 4 stjerner og kanskje 93% elns. 130 000 poeng er vel rek.

8363824[/snapback]

Ha klar full star power så kan du greie deg og komme deg igjennom. ellers er det bare å øve i practis til du har den

begynn på slowest og bygg deg oppover

Lenke til kommentar
Hendrix Award

Beat a song with lefty flip on

8368634[/snapback]

Under options (på pauseskjermen) kan du skru på lefty flip, det vil si at du skal holde gitaren andre veien, og bruke høyrehånda på fret'ene og venstrehånda på stum-bar'en ("strengen"). Da vil også de tilhørende "dottene" komme på den andre siden på skjermen. Klarer du en sang på denne måten, får du achievementen (ikke så vanskelig egentlig).

Rock Snob Award

Refuse to play an encore

Hva går disse achivementsene ut på?

8368634[/snapback]

Når du spiller på høyere vanskelighetsgrad enn Easy, får du mulighet til å spille et ekstranummer når du har gjort nok til å unlocke neste klump med sanger. Her har du muligheten til å si ja eller nei. Sier du nei, får du achievementen. Ikke noe stort problem, for du kan velge denne ekstrasangen etterpå likevel.

Lenke til kommentar
PS. Et lite tips.

Sånn jeg har forstått det kommer stjerner bare an på hva score du får. Du kan med andre ord få 100% av notene, men likevel bare få 3 stjerner. Du må bruke star power osv og få lange gode multipliers for å få 5*

Holdt vel på en time med denne sangen, fikk 4 stjerner og kanskje 93% elns. 130 000 poeng er vel rek.

8363824[/snapback]

Score har vel ingenting med om du får 5 stjerner eller ikke. Det som betyr noe er vel hvor mange prosent du får på de forskjellige seksjonene, og så rekner de ut gjennomsnittet av dette for å gi deg total prosent score?

Eller?

Lenke til kommentar

Tror det er score som bestemmer jo..

Og, til deg som spør om det er noen stor forskjell på expert/hard.. Prøv deg på hangar18 på expert rett etter du har klart den på hard.. Vedder rimelig mye på at du ikke har sjangs.. :p Selv merker jeg stooor forskjell, men på Sweet Child of mine som du nevner er det egenltig ikke store forskjellen, det er jeg enig i.. :)

Selv rocker jeg fortsatt på PS2.. og kommer stadig knøtt litt fremover på nevnte hangar 18.. Lengste hittill er 87%.. må nok snart prøve litt på practice mode for første gang.. :p

Lenke til kommentar
Tror  det er score som bestemmer jo..

Og, til deg som spør om det er noen stor forskjell på expert/hard.. Prøv deg på hangar18 på expert rett etter du har klart den på hard.. Vedder rimelig mye på at du ikke har sjangs.. :p Selv merker jeg stooor forskjell, men på Sweet Child of mine som du nevner er det egenltig ikke store forskjellen, det er jeg enig i.. :)

Selv rocker jeg fortsatt på PS2.. og kommer stadig knøtt litt fremover på nevnte hangar 18.. Lengste hittill er 87%.. må nok snart prøve litt på practice mode for første gang.. :p

8371675[/snapback]

Ja kanskje. Syns forøvrig at Hangar 18 er vill på hard jeg! Kommer ikke forbi den siste soloen. Men har ikke lagt meg i hard trening ennå.

Enig med han som sier at de siste sangene på hard er insanely vanskelige.

Lenke til kommentar
Tror  det er score som bestemmer jo..

8371675[/snapback]

Ja kanskje. Syns forøvrig at Hangar 18 er vill på hard jeg! Kommer ikke forbi den siste soloen. Men har ikke lagt meg i hard trening ennå.

Enig med han som sier at de siste sangene på hard er insanely vanskelige.

8372588[/snapback]

vanskeligge ja.. skjønner meg ikke på folk som klarer og få 5 stjerner på de aller sisste sangene på hard/expert

Lenke til kommentar

Nope! er helt drøyt!

Selv sprakk jeg ista da jeg så en expert butikk.. Måtte haa det til 360! Klarte ikke lure meg selv lengre! :p

Liker at det er en ny på vær del.. :)

eneste som er uvant er litt små knapper.. :p

BTW fikk jeg også en dårlig whammy.. :( får håpe det blir fikset snart.. :thumbup:

edit2: Sliiten i handa.. har spilt sammenhengende i 2 timer nå.. :p måå jo komme dit jeg er på PS2.. :p spilt 18 sanger på rad nå.. litt smått sliten.. :p

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt alle "guitar finishes" og jeg har forstått det sånn at man får achivements for det men jeg har ikke fått noe achievement

Du får vel låst opp flere jo lenger en kommer?

Etter du har klart dei forskjellige vansklighetsgradene kommer det flere

Lenke til kommentar

Deetta var slitsomt! skulle slappe av i dag jeg, men Gh forandret planene.. :p Har akkuratt rusha meg gjennom alle bortsett fra Hangar 18 og freebird på expert.. på touren selvfølgelig..

Nå kjennes det som om handa skal dette av vært øyeblikk.. og, har egentlig ikke store energien til å angripe hangar 18.. :p dumt det ikke er noen timesoversikt på 360, som det er på wii.. for, lurer veeldig mye på hvor mye jeg egentlig har spilt idag.. :p

Men, whammyen har vært litt småvrang idag.. men, har stort sett fungert rimelig bra.. :) Eneste sangen jeg har måtte prøve flere ganger er faktisk instutiated.. det er jeg rimelig fornøyd med.. :) har fått meg 140 achievments poeng idag også.. :p får se om jeg angriper hangar 18 og gir den ett skikkelig forsøk etterpå.. :)

Er ikke jeg som sa det over der, men samma det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...