Gå til innhold

Hjelp med cutenews

Anbefalte innlegg

jeg legger alle filene til cutenews i en mappe som heter cutenews på serveren. hvordan får jeg da nyhetene jeg skriver fra cutenews inn på hoved siden min?også når jeg logger inn på admin panelet får jeg opp denne meldingen

Warning: fopen(./data/users.db.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /web/www/frac/users/s/minside/Cutenews/index.php on line 162

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /web/www/frac/users/s/minside/Cutenews/index.php on line 166

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /web/www/frac/users/s/minside/Cutenews/index.php on line 168

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /web/www/frac/users/s/minside/Cutenews/index.php on line 166

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /web/www/frac/users/s/minside/Cutenews/index.php on line 171

Får også opp dette:

System SelfCheck 

Active News  0    Can write to news.txt  No

Postponed News  0    Can write to postponed_news.txt  No

Unapproved News  0    Can write to unapproved news  No

Active Comments  0    Can write to comments.txt  No

Archives  0    Can write to users.db.php  No

Users  2    Can write to archives dir  No

hva kommer alt dette av?

Endret av King123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk det til nå, men når jeg går på "read more" får jeg opp hva jeg skrev men det kommer i tillegg dette:

Warning: Division by zero in /web/www/frac/users/s/minside/Cutenews/inc/functions.inc.php on line 469

Warning: Division by zero in /web/www/frac/users/s/minside/Cutenews/inc/functions.inc.php on line 469

Endret av King123
Lenke til kommentar

Den klager på at det ikke finnes noen kommentarer. Egentlig.

Jeg husker ikke akkurat hva jeg gjorde, men du kan prøve dette.

if(@$i%$break_location == 0 and $break_location)

ADVARSEL: Vis du får opp denne feilmeldingen på en server som skal brukes mot internett, kjører du en utrygg server. Det er bare servere som kan brukes til utvikling som bør vise feilmeldinger, iallefall advarsler.

Du kjører med for høy error_rapport'ing - "sikre" servere får ingen feilmelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...