Pellick Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Heia! I kveld dukket det opp en tynn horisontal strek på TV'en, en hel pixel-linje har tydeligvis tatt kvelden. Stripa er helt svart på lyse bilder, ellers veksler den litt mellom hvit og rød... Stripa er der uansett videokilde. Er dette en feil som alltid betyr at apparatet må byttes, kan det gå over av seg selv eller kan det fikses enkelt? Endret 24. mars 2007 av Pellick Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dette er en alvorlig pixelfeil. Det er en garantisak hvis skjermen ikke er for gammel.. Jeg fikk det selv på en 17 tommers lcd skjerm jeg hadde til pc-en. Jeg fikk ny på garantien. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Skulle nok anta at hele greia må kasseres ja. Den er bare tre måneder gammel, så da blir det nok ny TV på garantien....får vi håpe Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 TV'n er da levert tilbake...og jeg må regne minimum 3 uker før jeg hører noe fra verkstedet som gjør reparasjonen Irriterende å vente så lenge når det mest sannsynlig blir til at apparatet må byttes uansett Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 TV'n er da levert tilbake...og jeg må regne minimum 3 uker før jeg hører noe fra verkstedet som gjør reparasjonen Irriterende å vente så lenge når det mest sannsynlig blir til at apparatet må byttes uansett 8268770[/snapback] DU må bare gi klart uttrykk for at de har elendig service.. Dette er en feil ikke verkstedet kan fikse, Derfor kunne de bare satt strøm på den og sett hva som var galt, og gitt deg en ny en tilbake.. Jeg sendte min avsted i posten, og hadde en ny tilbake etter ca halvanne uker.. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Vi får nå håpe at det går litt raskere enn forespeilet. Personalet på Siba vurderer ikke om apparatet kan repareres, det er opp til verkstedet som får TVen til service. Den må vel stå i "kø" på verkstedet noen uker før noen plugger den inn og bruker 10 sekunder på å bestemme at den må byttes. Og deretter blir det vel et par uker å vente på at Siba skal få modellen på lager igjen Men foreløpig, fingers crossed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå