Lskgutt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 For det første lurer jeg på om jeg kan slette demoen av Motorstorm jeg tok ned. (letet rundt i menyen litt nå, men kan ikke finne noe). For det andre så sliter jeg litt med å surfe på nettet med den. Gikk fint med en gang, men nå får jeg melding om at det ikke er nok memory og at siden derfor blir hvit etter ca. 30 sekunder. Får heller ikke koblet meg til på internett for å spille, selvom dette fungerte helt fint igår. Og sist men ikke minst. Er det noen som har noen tips ang. vifta til PS3. Bråker den mindre om den står opp eller ligger ned? Burde den ha veldig god plass bak? Og burde det være rimelig kaldt i rommet? Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Når du er på demoen til Motorstorm, så trykker du trekant, da kommer det opp valg. Og nederst der skal det stå "delete", det gjør det hvertfall på GT HD! Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Fikk du fiksa det Lskgutt? Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Akuratt det fikk jeg fikset. Tusen takk Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Om ps3en din bare står i et helt vanlig rom, så skal den vel ikke bråke, så jeg hadde gått å fått en ny en Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Var 24,5 grader når jeg spilte. Riktignok satt jeg 1,5 meter fra maskinen, men den var langt ifra lydløs for å si det litt mildt. Langt mer stille enn 360'en men man hører den alt for godt når man ikke har mulighet til å ha veldig høy lyd på TVen. Burde jeg spørre om en ny? Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Var 24,5 grader når jeg spilte. Riktignok satt jeg 1,5 meter fra maskinen, men den var langt ifra lydløs for å si det litt mildt. Langt mer stille enn 360'en men man hører den alt for godt når man ikke har mulighet til å ha veldig høy lyd på TVen. Burde jeg spørre om en ny? 8230870[/snapback] Ja! Jeg hører ikke en lyd fra min! Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 En hører jo så klart viften gå rundt, men det er ikke HØYT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå