stian90_2 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hei, dama mi hadde store problemer med sin packard bell easynote R3400. Jeg har nå formatert hele greia, har fått til alle drivere men mangler lydkort. Skulle ikke være noe problem og finne lydkort driverne, bare det at jeg ikke vet hvordan lydkort det er. Finnes det noen lur måte og gjøre dette på ? vet at i linux kan man feks skrive "lspci | grep audio " så finner man det, men finnes noe slikt for windows ? Det står ikke på enhetsbehandling heller.. Endret 24. mars 2007 av stianiquniez Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 er det 3400D, så kan du hente alle driverene her: http://support.packardbell.com/no/item/ind...&ppn=PB22BD0016 Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 yes, takker så meget. Fant alt jeg trengte der.. Tror jeg tar kveld med det første. Siden jeg burde ha funnet denne siden / driverne fra første time :$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå