Rescue me Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg får denne feilmeldingen når jeg skal starte Garry's mod: Jeg har Half Life 2, Haf Life Deathmatsh og cs source. Har prøvd å restarte steam. Vet noen hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) "No Steam Content Servers avaliable", står det Har ikke sett den der før, dessverre. Skal se om jeg finner en løsning. To Google we go! EDIT: Jeg fant dette i et annet forum:"it's probably because Valve doesn't operate content servers for the older versions of games sold on the Steam platform." Håper det forklarte hvorfor du får den feilmelding. Jeg kan ikke garantere at det er derfor Endret 24. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Eeeh.. gmod 9 funker fortsatt. Har du prøvd noen av de andre spillene som kreves etter at du innstallerte dem sist? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Vet hva problemet er nå. Jeg lånte bare cs source hos en kompis og innstalerete det på pc'er, men har ikke spilt det. Så nå at man måtte spille alle spillene for at gmod skulle funke. Har nemlig ikke CD-key til cs source . Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Men herregud! Er du dum? Du må jo ha et source spill inni steam! Du bruker et piratkopiert spill til å spille med! *rapportert* Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Slapp av litt a. På kanten til at jeg rapporterer deg og. Å kalle noen "dum" er YTTERST unødvendig! Herregud... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det er faktisk mer unødvendig når man ikke skjønner at man må kjøpe spillet for å spille det. Da ER man dum! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det er kanskje din mening, men i så fall trenger du absolutt ikke si det til han. Kunne sikkert ha kommet med noen gloser til deg, men ettersom det strider i mot forumets regler, så har jeg det fint med å holde dem for meg selv. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Å låne et spill fra en venn er vel strengt tatt ikke ulovlig. Så det er vel ingenting å skrike for Acolyt3? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det er faktisk mer unødvendig når man ikke skjønner at man må kjøpe spillet for å spille det. Da ER man dum! 8233193[/snapback] har du fått med deg at han har lånt spillet av en kompis? du har da vel lånt spill av en kompis før du å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg