Gå til innhold

Bør Åge Hareide trekke seg som landslagssjef?

Bør Hareide trekke seg?  

21 stemmer

1. 1. Bør Hareide trekke seg?

• Ja
      9
    • Nei
      8
    • Vet ikke/ingen formeing
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trener, styre og ledelse bør byttes ut oppe i 4de på Ullevål. Skulle tro det var syforening de driver med!

Tom Nordlie kunne kanskje vært bra men jeg har mine tvil. Han har jo ikke akkurat så mye erfaring fra høyt nivå. Trond Sollied eller en eller annen utlending? Dick Advocaat hadde vært noe :p

Lenke til kommentar

Behold han.. Er ingen andre klare arvtakere..

Det man må prøve på er å bygge ett nytt lag, som Hareide har prøvd på, men han gir noen spillere som Myhre, Riise, Gamsten og Carew/Iversen klippekort.. Burde se seg litt mer om etter spillere som KAN bli med..

Jeg er også en av dem som mener at f.eks D Braathen burde være med, for han er typen som skaper spenning, og forhåpentligvis sjanser og..

Vi behøver flere krigere, spillere som blør for laget sitt, vet at jeg egentlig burde ha nevnt disse to spillerene som kommer her som "klippekort-gutta", MEN Hagen og Hæstad har hatt viljen på plass, selvom de kanskje ikke får til alt mulig pga giddaløst og halvmett lag ellers.. Men de kjemper ihvertfa...

Lenke til kommentar

Få den mannen vekk sier nå jeg...Hva har han og vise til av resultater da...At han tar med 2 mann som ikke har hatt match trening engang sier jo litt hva hva for en trener han er ...Sant skal sies så er vi faktisk en C nasjon i fotball..Vi har ikke noe og gjøre i noen som helst mesterskap med den ræva fotballen vi har og vise til...Carew har jo klippekort og er yndlingen til Hareide men når man tjener 10 talls millioner på fotballen så burde man ihvertfall greie og få noen skudd på mål...

Spark den forbanna treneren og la Grete Waits trene de...Hu kan ikke gjøre det værre ihvertfall...

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for at Norge har så mye trebein, kunne Marit Breivik tatt over, med bedre resultat. Norge er ingen spesielt god fotballnasjon, selv om vi prøver hardt å tro det.

8231613[/snapback]

Skaff ein frå utlanda....

Ikkje nokon norske folk som ikkje veit kva fotball er ein gong... :tease:

Lenke til kommentar

Selvsagt må han gå. Det sier seg selv. Men han må selvsagt få bli til vi ahr tapt siste kamp i EM-kvaliken. Trenger uansett litt tid på å finne en ny trener (så jeg håper/regner med at NFF setter i gang med det på mandag).

Lenke til kommentar

Problemet til Norge er ikke treneren.

Norge er et lite land i verdens sammenheng, men blir allikevel hauset opp som 5 x verdensmester og 8x Europa mester.

Norge hadde sin storhetstid under Drillo som var kjekt, men man kan ikke forvente at det varer i all evighet.

Carew scorer 4 mål på 23 landskamper og blir sammenlignet med Batistuta. Det er en stor fornærmelse mot Batigol som scoret 49 mål på 68 landskamper og hadde over 200 mål i karrieren.

Det norske landslaget og pressen bør stikke fingeren i jorden og innse at Norsk fotball er middelmådig, og norske klubber bør satse mer på norske unggutter enn å kjøpe billig i Nigeria og el salvador. Norsk fotball kommer aldri opp på Drillo nivå igjen hvis alle tippeliga lag skal ha 9 utlendinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...