Gjest medlem-105082 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei. Fikk ny pc på Torsdag og har siden da hatt problemer. Jeg skulle installere drivere til skjermkortet, lastet ned filen og startet installasjonen.. Driveren begynte å installere med stoppet opp før installasjonen var ferdig. Etter en god stund prøvde jeg og avslutte installasjonen, men ingenting skjedde. Program vinduet gikk ikke bort, det virket som som det hadde hengt seg opp. Jeg kunne røre på musen og slikt, men installasjons vinduet ville ikke bort. Så jeg prøvde å avslutte maskinen. Men det skjedde ingenting. Maskinen slo seg ikke av. Så jeg måtte avslutte maskinen ved å holde av-knappen inne. Dette skjer uansett hva jeg prøver å installere, noen ganger har jeg flaks og installasjoner er vellykket. Alt henger seg også opp når jeg prøver å laste ned oppdateringer til Windows eller når jeg prøver å avinstallere programmer. Har Windows Vista. Vet ikke om det er maskinen som foresaker dette eller operativsystemet. Kjøpte pc'en på Komplett og skal selfølgelig kontakte de, men greit å spørre her hvis noen vet hva som foresaker dette. Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kan være harddisk eller minne, kan selvfølgelig være noe annet også, men ta en telefon til Komplett du, så fikser de det nok, det er nok det beste uansett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kan være harddisk eller minne, kan selvfølgelig være noe annet også, men ta en telefon til Komplett du, så fikser de det nok, det er nok det beste uansett. 8229810[/snapback] Så du har hørt/opplevd slikt før? Ja, skal ta kontakt med Komplett, men greit å høre om noen har en løsning her også. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kan være harddisk eller minne, kan selvfølgelig være noe annet også, men ta en telefon til Komplett du, så fikser de det nok, det er nok det beste uansett. 8229810[/snapback] Så du har hørt/opplevd slikt før? Ja, skal ta kontakt med Komplett, men greit å høre om noen har en løsning her også. 8229985[/snapback] Vel, har vel ikke hatt akkurat samme symptom, men har hatt defekte minnebrikker, når jeg lastet ned så var alle filene korrupte. Har også hatt defekt HD, pc'n startet kun hver andre gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ok, takk for tilbakemeldingen. Skal ta en telefon til Komplett på Mandag Lenke til kommentar
Waynern Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har fått det samme problemet etter at jeg installerte vista på min bærbare for tre dager siden, har ikke funnet ut av feilen, så hvis du får en løsning så post den gjerne Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har fått det samme problemet etter at jeg installerte vista på min bærbare for tre dager siden, har ikke funnet ut av feilen, så hvis du får en løsning så post den gjerne 8253436[/snapback] Hei. Jeg snakket med komplett, og fikk noen forslag. Men de fungerte ikke. Så de mente jeg bare skulle sende pc'en til de så skulle de prøve å finne ut feilen. Vet ikke om det er noe galt med maskinen eller operativsystemet. Men skal gi tilbakemelding når jeg hører fra komplett! Så du hadde din bærbare fra før med XP, så installerte du vista for tre dager siden? Lenke til kommentar
Waynern Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja hadde XP i ca 6 måneder, uten problemer, og vista i en dag før det kom problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå