GauNodachi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har nettopp satt sammen en ny PC. Mitt problem er at jeg ikke kommer inn i BIOS. Har klart å gå inn på BIOSen til IDE-kontrolleren (PCI), men når jeg trykker på DEL for å gå inn i BIOS så nekter den. Alt fortsetter som jeg ikke har gjort noe som helst. Så blir alt helt svart. Jeg skjønner ikke hva som kan være galt. Har ikke opplevd noe lignende før. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har Asus P5B-E. Med Core 2 Duo. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det er rart at du ikke klarer å gå inn i bios med DEL.. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Det er det nøyaktig samme som skjer enten jeg bruker DEL eller ikke. BIOS kommer jeg ikke inn på. Alle systemmeldinger kommer som vanlig. Også blir skjermen svart. Dette skjer uansett. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har nå fått testet litt mer. Jeg kommer inn i BIOS etter jeg har byttet grafikk-kort merkelig nok. Jeg prøvde gfx-kortet på en annen PC hvor det fungerer helt perfekt. Syntes dette er en smule merkelig. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg har nå fått testet litt mer. Jeg kommer inn i BIOS etter jeg har byttet grafikk-kort merkelig nok. Jeg prøvde gfx-kortet på en annen PC hvor det fungerer helt perfekt. Syntes dette er en smule merkelig. 8230177[/snapback] Da prøver du å sette inn et annet gfx-kort, for å se om det samme skjer igjen på den PC'en du ikke kommer inn i BIOS på. Endret 24. mars 2007 av Jovi60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå