Morpheus Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har en Linksys Wireless G-PCI Adapter montert i pcen og forsøker å koble meg opp mot routeren vi har en 3com. Det står at den er koblet til og signalstyrken er bra, men kommer meg fortsatt ikke på internett. Noen som vet hva som kan være galt? 3com: 3CRWE554G72T OfficeConnect Wireless 11g Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 med andre ord: trådløst nettverkskort som får tilkoblet, men kommer ikke inn på noe som har med internett å gjøre! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 får du koblet deg til nettet når du bruker kabel? Lenke til kommentar
Morpheus Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 ja det får jeg, men da bruker jeg ikke samme router... Da bruker jeg en switch fra Thomson som vi fikk med fra telenor... Jeg tar internett kabel fra den og inn i 3com'en og da skal jo 3com'en være online? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ja det får jeg, men da bruker jeg ikke samme router... Da bruker jeg en switch fra Thomson som vi fikk med fra telenor... Jeg tar internett kabel fra den og inn i 3com'en og da skal jo 3com'en være online? 8244836[/snapback] Ja, skal funke det. ihvertfall hvis den står som aksesspunkt. Prøv å resatt den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå