Fulgu Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Driver å eksperimenterer litt med utsnitt og svart hvitt på portretter etc for tiden, og ble relativt fornøyd med dette bildet. Har aldri vært noe tess med dype navn osv på bilder, men jeg liker blikket her og det minnet meg om blikket enkelte viser akkurat når de gjenforenes med en god venn etter ett langt opphold. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Likte det veldig godt, men kanskje litt for tett utsnitt. Og den føflekken (?) på venstre side av haken hennes (på bildet, blir vel høyre i virkeligheten), dro for mye oppmerksomhet. Burde være en enkel sak for deg å fikse.. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hun lignet litt på Mira Craig synes jeg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ja, lignet på henne. Fint bilde av en fin jente, men jeg ville hatt med skuldrer, eller i alle fall delen ned til halsen/brystkassen" Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Det er Mira ja Utsnittet er tett, og det var vel det jeg forsøkte meg på her, å finne en tett, men behagelig komp på det. Den eneste plassen jeg har latt det være litt mer plass er i blikkretningen. Føflekken har jeg latt være nettopp fordi det er en føflekk, men jeg ser den er litt skarpere enn den fremstår i virkeligheten, så jeg toner den muligens litt ned. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hehe, det er henne ja Hilse fra meg! Føflekker fjernes ikke da de er der uansett, noe annet med en kvise eller lignende, det kan jo fjernes viss det er sjenerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå