knetrom Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Virker som om det er noe nytt hver gang jeg slår på min maskin med Ubuntu, siste er at den ikke vil på nett.. De andre maskinene i nettverket kommer på nett, har også prøvd å bytte porter i routeren. Det lyser for kontakt med nettverkskortet.. Noen raske innstillinger jeg kan prøve før jeg fjerner Ubuntu igjen? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Virker som om det er noe nytt hver gang jeg slår på min maskin med Ubuntu, siste er at den ikke vil på nett.. De andre maskinene i nettverket kommer på nett, har også prøvd å bytte porter i routeren. Det lyser for kontakt med nettverkskortet.. Noen raske innstillinger jeg kan prøve før jeg fjerner Ubuntu igjen? 8229176[/snapback] Har opplevd akkurat samme greia selv. Løsningen som funker for meg er OpenSuse 10.2. Velg KDe under innstallasjonen. Genial! Var litt Gnome-menneske en periode selv, men nå er OpenSUSE 10.2 og KDE som gjelder. Det bare funker. (Bortsett fra at du må legge til Packman-biblioteken for å få DVD-codecs). Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Virker som om det er noe nytt hver gang jeg slår på min maskin med Ubuntu, siste er at den ikke vil på nett.. De andre maskinene i nettverket kommer på nett, har også prøvd å bytte porter i routeren. Det lyser for kontakt med nettverkskortet.. Noen raske innstillinger jeg kan prøve før jeg fjerner Ubuntu igjen? 8229176[/snapback] Vil anbefale deg å bytte distro, Ubuntu er utrolig ustabil distro, prøv heller et annet alternativ Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 hvordan ser din /etc/network/interfaces/ ut ? Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Virker som om det er noe nytt hver gang jeg slår på min maskin med Ubuntu, siste er at den ikke vil på nett.. De andre maskinene i nettverket kommer på nett, har også prøvd å bytte porter i routeren. Det lyser for kontakt med nettverkskortet.. Noen raske innstillinger jeg kan prøve før jeg fjerner Ubuntu igjen? 8229176[/snapback] Vil anbefale deg å bytte distro, Ubuntu er utrolig ustabil distro, prøv heller et annet alternativ 8230338[/snapback] Dette utsagnet må du berre utdjupe betre, mr. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 La inn Ubuntu på nytt pga jeg endret eier av noe greier, kommer på nett nå hvertfall.. Får se hvor lenge jeg holder ut her Skal huske tipset over i tilfelle det skjer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå