Gå til innhold

Drittlei, nå kommer ikke Ubuntu på nett heller

Anbefalte innlegg

Virker som om det er noe nytt hver gang jeg slår på min maskin med Ubuntu, siste er at den ikke vil på nett.. De andre maskinene i nettverket kommer på nett, har også prøvd å bytte porter i routeren. Det lyser for kontakt med nettverkskortet..

Noen raske innstillinger jeg kan prøve før jeg fjerner Ubuntu igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som om det er noe nytt hver gang jeg slår på min maskin med Ubuntu, siste er at den ikke vil på nett.. De andre maskinene i nettverket kommer på nett, har også prøvd å bytte porter i routeren. Det lyser for kontakt med nettverkskortet..

8229176[/snapback]

Har opplevd akkurat samme greia selv. Løsningen som funker for meg er OpenSuse 10.2. Velg KDe under innstallasjonen. Genial! Var litt Gnome-menneske en periode selv, men nå er OpenSUSE 10.2 og KDE som gjelder. Det bare funker. :) (Bortsett fra at du må legge til Packman-biblioteken for å få DVD-codecs). :w00t:

Lenke til kommentar

8229176[/snapback]

Vil anbefale deg å bytte distro, Ubuntu er utrolig ustabil distro, prøv heller et annet alternativ

Lenke til kommentar

8229176[/snapback]

Vil anbefale deg å bytte distro, Ubuntu er utrolig ustabil distro, prøv heller et annet alternativ

8230338[/snapback]

Dette utsagnet må du berre utdjupe betre, mr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...