Gå til innhold

problemer med asus n6600 i spill

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har et problem som oppstår i nesten alle 3D-spill av nyere dato. Får sorte flekker\streker\artefakter, akkurat som noe av området i spillet har blacka ut. Problemet oppstod for over et år siden, etter at jeg kjøpte skjermkortet, men bruker pcn ganske sjelden til spill så det har ikke vært noe enormt problem, bare irriterende.. I enkelte spill er det verre enn andre.

Noen som har opplevd det samme eller vet hvordan man fikser dette?

Har prøvd å oppdatere drivere fra nvidia flere ganger men dette har ikke vært til hjelp... Har forresten en Tiburon LCD skjerm med vanlig VGA kabel.

-Øivind.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tusen takk for hjelp!

skal prøve med background monitoring imens jeg spiller et spill der problemet oppstår..

8232543[/snapback]

Hm.. fikk det ikke til å funke mens jeg kjørte spill !?

Virker uansett som problemet blir verre jo høyere grafiske settings som er stilt inn på spillet. til tider er det så ille at det ikke er spillbart i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Da er det ganske sikkert et temperatur problem. Vis du har oppe hardware monitoring så skal det lage en log av temperaturer. Jo høyere instillinger jo høyere temp. Mitt 6600GT lå på 94 grader call of duty 2 ved maks spillbart. Ved minimum lå det på 62 grader, så det har noe å si. Du kan jo prøve å ta ut kortet og blåse kjøleren ren for støv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...