Amored Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Vet ikke helt om jeg skal være enig eller uenig når det kommer til Ninja Gaiden. Det er jo bare Xbox-spillet med penere grafikk. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ninja Gaiden er da langt ifra PS eksklusivt. Så vidt meg bekjent så har Tecmo et mye bedre sammarbeid med MS, og en eventuelt toer i serien har vel bare vært nevnt til X360. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ninja Gaiden er da langt ifra PS eksklusivt. Så vidt meg bekjent så har Tecmo et mye bedre sammarbeid med MS, og en eventuelt toer i serien har vel bare vært nevnt til X360. 8229584[/snapback] Det er sant, men det er Ninja Gaiden 2 som kommer til Xbox 360, så vidt jeg vet. Ninja Gaiden Sigma er "remake" av Ninja Gaiden til Xbox. Lenke til kommentar
CluelessNorwegian Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Eg vill seie det er nokså rart viss Halo 3 kjem til ps3, koffø gi bort trumfkortet sitt til konkurenten? Endret 24. mars 2007 av CluelessNorwegian Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ninja Gaiden er da langt ifra PS eksklusivt. Så vidt meg bekjent så har Tecmo et mye bedre sammarbeid med MS, og en eventuelt toer i serien har vel bare vært nevnt til X360. 8229584[/snapback] Det er sant, men det er Ninja Gaiden 2 som kommer til Xbox 360, så vidt jeg vet. Ninja Gaiden Sigma er "remake" av Ninja Gaiden til Xbox. 8229599[/snapback] Jeg vet det. Men han hevdet at det var serien og ikke det enkeltspillet som var eksklusivt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Eg vill seie det er nokså rart viss Halo 3 kjem til ps3, koffø gi bort trumfkortet sitt til konkurenten? 8229630[/snapback] Skjer ikke, samme som det ikke kommer Mario til andre konsoller enn Nintendo. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Eg vill seie det er nokså rart viss Halo 3 kjem til ps3, koffø gi bort trumfkortet sitt til konkurenten? 8229630[/snapback] Bioshock, Forza, Mass Effect, osv.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Eg vill seie det er nokså rart viss Halo 3 kjem til ps3, koffø gi bort trumfkortet sitt til konkurenten? 8229630[/snapback] Bioshock, Forza, Mass Effect, osv.. 8229694[/snapback] BioShock er ikke MS som gir ut, men tror de har betalt masse royalties for å hindre at det går til PS3. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Toppers for PS3 folka Håper de får noe de liker Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg tipper dette er spill som DOA, Bioshock og muligens Dead Rising og Lost Planet. Bioshock var jo faktisk først ment å komme ut til PS3, men så ble det etterhvert bestemt at spillet skulle komme ekslusivt til X360 og PC. Men kan godt tenke meg at Irrational Games fortsatt har en del PS3 materiale liggende, så det er jo mulig at de velger å bygge videre på den versjonen også. Dead Rising er vel også et spill som det kunne være smart å lage til PS3. Det er ikke noen særlig andre slike horror/slasher spill til PS3 ute på markedet og det er ikke blitt annonsert at det skal komme noen i nærmeste fremtid heller. Og de aller fleste liker slike spill, også de med PS3 men som ikke har X360. Så Capcom kunne nok ha tjent en god ekstra slant ved å lage en versjon av eller porte Dead Rising til PS3. Lost Planet er vel litt mindre sannsynlig kanskje men fullt mulig, det er i følge de som har spilt det meget bra og jeg liker det jeg har lest om spillet. Det solgte jo bra til X360 og de kunne sikkert ha tjent noen kroner på en PS3 port også. Personlig får jeg vel si at det appellerer veldig til meg å gå rundt i masse snø og plaffe løs med masse våpen og store krigsmaskiner....av en eller annen grunn. Nå er jeg vel egentlig mest en PC mann med noe interesse for PS3 og Wii, og ville jo fått Bioshock til PC, men må si at Lost Planet, Dead Rising og Bioshock er tre av spillene som vil/kan få meg til å kjøpe X360. Disse tre argumentene forsvinner jo hvis det skulle vise seg at spillene kommer til PS3 også. Men klart, alt er jo bare spekulasjoner foreløpig. Endret 24. mars 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 PS3 har forsatt noen saftige ekslusiver.Killzone 8229354[/snapback] Skjønner ikke hva som er så saftig med Killzone jeg, eneren fikk jo slakt og var fullt av feil... Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Tror han siktet til at det blir lagt mye mer ressurser inn i utviklingen av Killzone 2 enn hva som ble gjort ved Killzone 1, samt at det har vært en del snakk om Killzone 2 i det siste med tanke på at det ble vist for en viss andel av pressen for en stund tilbake. Det skal visst vises for allmennheten på årets E3, og hvis ryktene stemmer så later det til å bli noe virkelig heftige saker. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gleder meg til det nye spillet fra teamet bak ICO og Shadow of the colossus jeg Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 får rette opp igjen ett par feil her da.. Tror han siktet til at det blir lagt mye mer ressurser inn i utviklingen av Killzone 2 enn hva som ble gjort ved Killzone 1, samt at det har vært en del snakk om Killzone 2 i det siste med tanke på at det ble vist for en viss andel av pressen for en stund tilbake. Det skal visst vises for allmennheten på årets E3, og hvis ryktene stemmer så later det til å bli noe virkelig heftige saker. 8229995[/snapback] ja...det var det eg mente.. Jeg vet det. Men han hevdet at det var serien og ikke det enkeltspillet som var eksklusivt. nei eg mente Ninja Gaiden SIGMA, som vistnok er ps3 ekslusivt.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 nei eg mente Ninja Gaiden SIGMA, som vistnok er ps3 ekslusivt.. 8230130[/snapback] Riktig at Ninja Gaiden Sigma er eksklusivt til PS3. Men det er jo en penere versjon av Ninja Gaiden til Xbox Mulig det er lagt til noe historie osv. Det vet jeg ikke. Håper i alle fall det Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 kunne det ikke vært omvendt da? vil ha LittleBigPlanet til Xbox360 jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gleder meg til det nye spillet fra teamet bak ICO og Shadow of the colossus jeg 8230005[/snapback] Kansje det spillet eg ser frem til de neste årene for og vere heilt ærlig. Enda vi ikkje veit ein dritt om det, men det er jo selvfølgelig basert på prestasjonene i Ico og SotC Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Tror han siktet til at det blir lagt mye mer ressurser inn i utviklingen av Killzone 2 enn hva som ble gjort ved Killzone 1, samt at det har vært en del snakk om Killzone 2 i det siste med tanke på at det ble vist for en viss andel av pressen for en stund tilbake. Det skal visst vises for allmennheten på årets E3, og hvis ryktene stemmer så later det til å bli noe virkelig heftige saker. 8229995[/snapback] Det er jeg helt enig i, får håpe det går bedre denne gangen. Det bør det jo også gjøre, da folk fikk mildt sagt store forventninger av den fake "in-game" traileren som ble vist. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jo flere som kjøper Bioshock, jo bedre. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 dette var artige nyheter gow kommer til PC og PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå