Gå til innhold

Important Xbox 360 exclusives coming to ps3

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

In a 1up.com podcast 1up states in the next weeks and months, some Xbox 360 are supposed to be announced-games also for the PS3. The comment can be heard from running time 61:30 to Shane bed houses of the EGM in the Podcast 1UP Yours. It is said these titles will be titles once considered Xbox360 only games.

Kilde

Kanskje vi får se noen xbox 360 spill til ps3? Hadde jo vært flott om det gikk andre veien også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette er jo bare positivt for gamere, så har man mulighet til å spille gode spill uansett hvilken platform man må ha gått til innkjøp av.

Lenke til kommentar

Lost Planet må gjerne komme til PS3. Dead Rising også, for den saks skyld. Men om de derre Sony-fanboysene virkerlig har tenkt til å boikotte Capcom pga DMC4, så er det vel ganske utenkelig at Dead Rising kommer til PS3...?

hva med gta da det skulle engentlig ikke komme til xbox! men det gjorde det!

så jeg syns at PS3 burde få halo 3!

8229190[/snapback]

Det blir annerledes med Halo 3. Microsoft er utgiver vettu.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Men FF er ikke for alle. Tekken -> Dead or Alive. GT -> Forza. Dette er kun min subjektive mening, da jeg ikke har satt meg inn i spillportefolioen til PS3.

8229247[/snapback]

Når du ser det på den måten, så må jeg si meg ganske enig. Men personlig synes jeg Tekken er en smule bedre enn Dead or Alive.

Lenke til kommentar

Om det er snakk om Capcom spill her burde det virkelig ikkje komme som noen overraskelse på noen av oss :p

Eg unnar alle det å spille gode spill, for meg som skal heilgardere denne generasjonen er ikkje det på liv og død at det eine må komme over på det andre.

Lenke til kommentar

PS3 har forsatt noen saftige ekslusiver.

Ninja Gaiden

Lair

Heanvly sword

MGS4

GT5

Eight Days

Killzone

LittleBigPlanet

Buzz

Singstar

Naughty dog

Warhawk

Wipeout..:)

Motorstorm

tror ps3 vil få nok ekslusiver når sony får solgt flere konsoller, og 3.parti utviklerene får att trua på maskinen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...