Gå til innhold

22" WS (Gaming) Skjerm - Max 5000kr

MaxP2P

Anbefalte innlegg

Tenkte at det var på tide å bytte ut min gamle 17" CRT nå, med en god LCD skjerm.

"Kravene" jeg har er:

*Minst 22" Widescreen

*At skjermen er framtidsrettet, og klar for det meste som kan komme de neste årene.

*Gode innstillings muligheter

*Fokusert mest på spill / film. Så etterslep og dårlig svart farge / kontrast og gjennomskinn er ikke særlig velkommen.

Nå endte dette opp med å høres ut som den perfekte LCD skjermen (for meg ihvertfall), men kanskje det er ihvertfall mulig å finne noe som ligner da? ^^

Edit:

Fant ut at selve spørsmålet ble litt tapt :p

Det jeg egentlig mente var at dere kunne være så snille og legge ut deres erfaringer av en skjerm dere har prøvd som kanskje møter noen av de "kravene", eller bare en skjerm som dere syns er et "must have" i denne størrelsen for gamere.

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si 22" er det beste valget økonomisk sett. Du får en bra fra ca 2300 kr. Med tanke på framtidsrettethet så er 1920x1200 en fordel siden man kan spille av 1080P HD-film med 1:1 pixelmapping. Men disse koster som nevnt fra ca 5900 kr.

24" kommer nok til å falle mye i pris i løpet av 2007 så hvis du synes det blir dyrt men vil ha 1920x1080 så kan det lønne seg å vente til litt senere i år. På den andre siden så er det jo en pine å sitte med 17" CRT i forhold til en ny og god LCD-skjerm så jeg hadde neppe holdt ut om jeg var deg. Dvs. jeg kjøpte 24" LCD for et halvt år siden vel vitende om at det var et stort tapsprosjekt.

Lenke til kommentar
Du får ikke en skikkelig 24" for 5000 kroner i dag, så det må bli 20" eller 22". Du bør ha en PC som klarer å dra spill i 1680x1050, ellers ville jeg bare ha kjøpt en vanlig 19" LCD til et par tusen.

8232184[/snapback]

Sant nok, den jeg så på koster 6000, ikke 5000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...