Hetland Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 pusse nedi med en q-tip eller noe Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Q-tippen er nok for stor. Tenkte jeg kunne prøve med en liten, fuktig papirbit, men er det noe risiko med det? Selv om den bare såvidt er våt..? Sorry off-topic! Lenke til kommentar
mvaageng Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har en SE Z710i, med 2 mp kamera. Det jeg har lagt merke til er at det kommer så mye støvt nedi kameraet, og gjør at bildene blir stygge når man ser på de på PC`n. Ikke noe å si på klarheten! Akkurat det man kan forvente med et 2 mp kamera Forresten, noen som har tips om hva jeg kan gjøre med dette støvet? 8240938[/snapback] --Hvis du mener støv på linsen er det bare å ta en qtips med ren sprit på, så renser du det fort, etter det blir linsen som ny Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 q-tips blir for stort sa han jo i posten over deg:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå