Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei! Jeg runda CoD3 i dag, men uten å møte på Omaha Beach. I CoD3 foregår handlinga i Normandie, og slagene der, så da forventa jeg D-Day! Hadde gleda meg til den, så jeg spilte og spilte, helt til...whattafuck! Spillet er over! Synes det var rart at det mest kjente slaget i Normandie, WW2 ikke var med... Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Ja, han kan si hva han mener. Respekt det og drøft hva du synes om cod3 uten d-day, riktig eller ei EDIT; Jeg har ikke spilt spillet, kan ikke akkurat drøfte hva jeg mener om saken. Endret 24. mars 2007 av Fox Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 COD1 var vel også uten Omaha? Det eneste som inkluderer det er vel MOH: AA? Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 omhaha beach er vel i call of duty 2? mener å huske det var RIMELIG intenst Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Opprettelse av brohode på Omaha var innkludert i CoD2, og det var meget heftig og intenst med kuler overalt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 omhaha beach er vel i call of duty 2?mener å huske det var RIMELIG intenst 8228688[/snapback] Pointe du Hoc som ligger i mellom Omaha og Utah var med i spillet. Men mye av det samme kaoset var der da Galska når man har klatret opp klippene. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Omaha beach ble litt oppbrukt etter Medal of Honor: Allied Assault, etter min mening, så jeg er bare glad til. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Synest det er greit eg, kjedeleg å sjå igjen dei same slagmarkene i kvart einaste WW2-spel. Omaha Beach er ein av dei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Venter bare på et slag mot Pearl Harbor nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå