Shikaru Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) En animasjons konkurranse, om global oppvarming. Oppdaterer litt seinere med litt animasjon, og idéer til bakgrunner jeg skal ha. Foreløpig så har jeg idéen at det er en kar i alaska eller hvornå i verden det passser seg og de bor i igloer. han går bort for å hakke i isen, ikke så mye skjer. ( muligens en snømann i bakgrunn også. Så skal jeg ha sånn "30 år seinere" ting, der mye av det skal være smelta, han skal være solbrent og svetter. Veit det er litt tynt ennå til å lage ene egen tråd om det, men jeg skal huske på å oppdatere det så ofte som jeg har gjort noe. Den skal være ferdig til 20 april Edit: http://www.deviantart.com/deviation/53628395/ Lager en play knapp om jeg orker. Nå må jeg på do Endret 20. april 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dette høres spennende ut, har sett mye av det du har laget - veldig mye bra! Hvilken konkurranse er det snakk om forresten? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Ja, sorry for at det ikke har kommi noen oppdateringer her, men jeg jobber intenst med å få denna ferdig nå. ( ok ikke så mye da, men jeg jobber ) Her er ihvertfall liten rask en for å se hvordan han ca ser ut. Nå er ikke jeg av sorten som er flink til å holde alt man lover av tidsfrister, men jeg har en liten følelse av at jeg kan klare å få denna ferdig. Har også funni meg en bakgrunns melodi som jeg trur kanskje kan fungere. Så, som en liten oppdatering. Animasjon 70% "Fine" linjer 50% Musikk 100% farger = 0 % Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Liten 20 minutters greie for litt avkobling i mellom. Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hvordan går det med animasjonen? Halvtime til fristen går ut Endret 19. april 2007 av Neautiful Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 har hele morradagen på meg da Men mangler bare noe igjen av fargelegginga, så er jeg ferdig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Jau nå ern ferdig. Prøver å mekka en startknapp but i keep failing Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Oi, bra tegnet! Èn ting bare: Jeg måtte se filmen to ganger for at den skulle bli spillbar uten hakking. Den første gangen den spilte seg av hakket bildene. Men dette var slett ikke verst til 40-sekunders film å være Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Det var nok fordi den ikke var loada helt ordentlig. Har ikke laget en loading knapp eller play knapp på den, rett og slett fordi jegi kke har så stor peiling på hvorfor. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Aah, rått. Burde gått litt kjappere, dog, så blir det mer flyt i animasjonen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 nja du har så rett så rett. Burde sikkert ha lagt litt mer arbeid i den, selv om jeg jobba som en hest Er mye lettere å lage korte klipp enn å lage en slik en handling. Men moro var det jo. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Pene animasjoner Likte spesielt når han twista rundt skiltet osv. Men minner litt om nissene på Blåfjell Og den lagga hos meg og første gongen, er sikkert eit webside issue eller noko? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Det er nok fordi den ikke loada helt første gangen. Har ikke orka å fikse en loading ting osv, så det er nok grunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå